Friday 2 February 2007

Sage

Στην αρχή ήταν εύκολο. Δυο τρία blogs παρακολουθούσα, δε χρειαζόταν ούτε να τα αποθηκεύσω.

Σιγά σιγά όμως τα bookmarks έγιναν απαραίτητα, και με τον καιρό αυξήθηκαν επικίνδυνα.

Ε, δε θα γινόταν αυτή η δουλεία... Να ανοίγω 178 tabs κάθε φορά!

Μια κάποια λύση έδωσε το monitor, κι έτσι παρακολουθούσα στενά τα αγαπημένα μου blogs, ενώ γνώρισα και μερικά καινούρια. Όμως, επειδή είμαι και ανήσυχο πνεύμα εγώ, συνέχισα να ψάχνω κάτι ακόμα πιο βολικό, στα μέτρα μου.

Η τεχνολογία υπήρχε άλλωστε, rss την λένε, το μόνο που έλειπε ήταν να βρω έναν rss reader που να με ικανοποιεί.

Έλα όμως που δεν είμαι και εύκολος άνθρωπος. Πέρασα από διάφορους, ενσωματωμένους στο browser και μη, για να καταλήξω τελικά σε ένα απλό add-on του Firefox.

Και το όνομα αυτού: Sage.

Το Sage όπως είπα είναι ένα add-on του Firefox. Ένας RSS και Atom feed aggragator. Πολύ απλό στην εγκατάσταση, πολύ απλό και στην παραμετροποίηση. Απλά πας στη σελίδα που σε ενδιαφέρει και κάνεις ένα search. Το sage αναζητεί rss feed, κι αν εντοπίσει οτι στη σελίδα που είσαι υπάρχει τέτοια δυνατότητα, μπορείς να προσθέσεις τη σελίδα στη λίστα σου. Κατόπιν μπορείς κάθε τόσο να κάνεις ένα refresh όποτε θέλεις, κι αυτό μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα έχει εντοπίσει ποιες από τις σελίδες που έχεις επιλέξει έχουν καινούρια δημοσίευση, τον τίτλο της, μια περίληψη και βέβαια τη δυνατότητα να την ανοίξεις στον browser. Τόσο απλά, τόσο γρήγορα.

Η παρακολούθηση της blogόσφαιρας (και όχι μόνο) έγινε παιχνιδάκι.
Χμμμ.. Αυτό σαν από telemarketing ακούστηκε. Απλά αγνοήστε το!

Anyway, είπα να μοιραστώ τη γνώση αυτή μαζί σας, να σας κάνω τη ζωή πιο εύκολη! Είμαι στις καλές μου, επειδή είναι Παρασκευή, γι’ αυτό! Και καλό μήνα (για χτες)!

6 comments:

zouri1 said...

κατι μαθαμε και σημερα.

jul said...

Χμμμ μου φαίνεται ότι πρέπει να διαθέσω χρόνο για να το τσεκάρω αυτό....

Ενδιαφέρον ακούγεται:)

Jason said...

Ενδιαφέρον είναι και από καιρό λέω να το κοιτάξω και όλο βαριέμαι.

An-Lu said...

Καλό ακούγεται, θα το δοκιμάσω!

seaina said...

Καιρό τώρα θέλω να ασχοληθώ με αυτό το θέμα και όλο το αναβάλλω! Ευκαρία λοιπόν, χμ , όση ώρα γράφω το comment, κατεβαίνει το sage! Θα το δοκιμάσω και θα σου πω!
Φιλιά και καλή εβδομάδα!

pietà said...

Για να δούμε, για να δούμε...