Saturday 14 June 2008

Playmobil σε βιτρίνα

Δεν ξέρω πόσοι από εσάς παίζατε με playmobil, πάντως εμένα μαζί με τους G. I. Joe και, λίγο λιγότερο, τα lego, ήταν τα παιχνίδια μου όταν ήμουν μικρός.

Είχα διαφορες κατηγορίες. Ινδιάνους, Αστροναύτες, Ιππότες και δε συμμαζεύεται. Καλά, το οτι αυτά είναι λίγο ασύνδετα μεταξύ τους δεν είναι πρόβλημα για το παιδικό μυαλό.

Τις προάλλες πέτυχα κάπου στο South Kensington την παρακάτω βιτρίνα. Ανήκει σε ένα ταξιδιωτικο γραφείο.

Playmobile at a window

Δεν είναι και ιδιαίτερα προσεγμένη, αλλά είχα πολύ καιρό να δω playmobil (μάλλον πρέπει να πάω μια βόλτα από τα Hamleys). Μάλιστα πολλά από αυτά τα είχα κι εγώ, όπως την κίτρινη βάρκα και τον τύπο αριστερά με το καφέ καπέλο και το κίτρινο μούσι.

Καλημέρα, καλό τριήμερο και καλά μπάνια στους Εν Ελλάδι, καλό Σαββατοκύριακο στους υπόλοιπους και καλή επιτυχία στην Εθνική μας σήμερα!

7 comments:

Laplace said...

poly kalo!goustarw!
kalh mas epityxia shmera

ZlatkoGR said...

Α, Playmobil... Αγαπημένα. Κάπου εξακολουθούν να υπάρχουν τα δικά μου (τα οποία πέρασαν και στο μικρό μου αδερφό φυσικά), αλλά έχω καιρό να τα δω. Τους ιππότες γούσταρα πολύ είναι αλήθεια...

Την καλησπέρα μου.

Anonymous said...

Έχω κρατημένη μια σακούλα γεμάτη από δαύτα που ήταν του γιού μου.
Τα νεύρα μου κρόσια, όταν έπρεπε να τα μαζεύω απ΄ τα πατώματα τα καπελάκια, τα σπαθάκια και τα χαζουλάκια που ήταν σκορπισμένα ακόμα και μέσα σε συρτάρια με εσώρουχα. Πάθαινα "ντουγρουτζά"!!
Τα είδα μετά από χρόνια στη φωτο σου και ανατρίχιασα!!!

Dream_Rider said...

Είχα πάρα πολλά!! Ατέλειωτες ώρες παιχνίδι... Από τις καλύτερες ασχολίες πιστεύω και πολύ δημιουργική για τα παιδιά.

Όσο για την εθνική, δυστυχώς δεν.. Δεν πειράζει, τουλάχιστον αυτή τη φορά παίξανε καλύτερα..

Anonymous said...

οταν ημουνα μικρη, δεν εδινα καμια σημασια στις κουκλες.Μια ειχα κι αυτηνης της ειχα βγαλει το κεφαλι. αλλα με τα πλειμομπιλ ειχα ενα παθος.Μαζευα σαν τρελη τα αλογακια τους. Οσο περισσοτερα ειχα τοσο πιο πολυ ευχαριστιομουν!!
καλη κυριακη γκρινιαρη!

Γκρινιάρης said...

Laplace78 δυστυχώς δεν τα καταφέραμε. Δεν πειράζει.

Zlatkogr εγώ δεν ξέρω που τα έχω, κάπου σε κάποιο κουτί θα είναι...

Zanzibar sorry που σου προκάλεσα τέτοια ανατριχίλα!

Dream_rider πράγματι έπαιξαν καλύτερα. Αλλά και πάλι δεν ήταν αρκετό. Δεν πειράζει.

Lifewhispers εγώ δεν είχα καμιά ιδιαίτερη αγάπη για τα άλογα! Αλλά είχα διάφορα, γκρι, καφέ, μαύρα, άσπρα...

Σοφία said...

Καλύτερα έπαιξαν, αλλά τι να το κάνεις που ο Νικοπολίδης την είδε σέντερ μπακ...

Όταν ήμουν μικρή τρελενόμουν για playmobil. Είχαμε περάσει ατέλειωτες ώρες χαράς με ινδιάνους, καουμπόηδες, σαλούν, πλοία και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο. Τώρα παίζω με τα playmobil που αγοράζω στα βαφτιστήρια μου :-)