Tuesday 7 April 2009

Podcast - Επεισόδιο 15ο

Με αρκετή καθυστέρηση είναι η αλήθεια το πρώτο επεισόδιο που βγαίνει στον αέρα (ή μάλλον στο web) από την πατρίδα, δεν είναι τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από μια συζήτηση με τον NdN από το Λονδίνο. Από νησί σε νησί λοιπόν εγώ, από νησί σε νησί τα λέμε κι εμείς με τη βοήθεια της τεχνολογίας, όσο μπορούν να σταθούν πλάι πλάι στην ίδια κατηγορία η Αγγλία και η Λέσβος! Αλήθεια, υπάρχει νικητής;

Μην περιμένετε λοιπόν rock κομματάκια και μιξάρισμα της προκοπής! Pure chat κι όποιος αντέξει!

Ελπίζω να σας αρέσει!

Περισσότερα στο blog του podcast!

4 comments:

electronic396 said...

καλησπέρα....απο μυτιλήνη..
αχχ..σαν μαχαίρι στην καρδία μου ακούγεται:P
βρε άκου τον NDN....london london:)
καλά πέρα της πλάκας....δεν ξέρω αν θα άντεχα και εγώ μια ζωή μόνο λονδίνο και ξενητιά.
Ο σοβαρότερος λόγος για να πας και να μείνεις εξωτερικό είναι το εργασιακό πιστεύω...αν το έχεις λύσει αυτό το θέμα...τα άλλα ψιλοπαλεύονται με τον τρόπο τους Ελλάδα...

p.s=όντως είναι πανάκριβα εδώ τα super market...σχεδον 2πλασιες και τριπλάσιες τιμές απο εξωτερικό

Jason said...

Offtopic ίσως στο συγκεκριμένο post, αλλά όφειλα κάπου να το γράψω.
Είχα καιρό να περάσω από εδώ, καθώς γενικότερα έχουν μειωθεί έως και μηδενιστεί οι βόλτες μου στην bloggόσφαιρα.
Μετά μεγάλης χαράς και έκπληξης συνειδητοποίησα ότι βρίσκεστε στο νησί μου, κύριε γκρινιάρη...
Διάβασα διαγωνίως όλα τα σχετικά posts, καθώς δεν έχω αυτήν τη στιγμή πολύ χρόνο.
Ήθελα να σας πω για οτιδήποτε τυχόν χρειαστείτε να μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου, έχετε τον άνθρωπό σας εδώ.
Σε 6 μέρες από σήμερα, μάλιστα, θα βρίσκομαι εκεί.

fpboy said...

Με το που αρχίζεις και λες ''καλησπέρα απο Μυτιλήνη!'',
μου φάνηκε πολύ παράξενο !
Πολύ γέλιο ο ndn, πολυ γέλιο όλη η εκπομπή γενικά!
Να'στε καλά !

Γκρινιάρης said...

Electronic396 καλά, τώρα που θα σφίξουν οι ζέστες και θα αρχίσουν οι εξορμήσεις στις παραλίες, θα δούμε ποιος θα ζηλεύει ποιον!

Jason δεν ήξερα πως είσαι από δω! Καλώς να ορίσεις!

Fpboy ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!