Wednesday 27 May 2009

Scorpions Go Lesvos

Μετά από συζητήσεις επί συζητήσεων, και ενώ οι ημερομηνίες των υπόλοιπων εμφανίσεων του γνωστού rock συγκροτήματος σε Αθήνα (6 Ιουλίου), Λάρισα (8 Ιουλίου) στα Χανιά (11 Ιουλίου) και στον Άρδα (24 Ιουλίου) είχαν ανακοινωθεί από καιρό και εμείς ακούγαμε μέρα με τη μέρα φήμες πως είναι στον αέρα, οριστικοποιήθηκε επιτέλους η εμφάνιση των Scorpions στη Μυτιλήνη στις 4 Ιουλίου! Μάλιστα τα εισιτήρια άρχισαν να διατίθενται εδώ και 3-4 ημέρες!

Υπάρχουν δύο κατηγορίες εισιτηρίων, των 45 ευρώ για όρθιους και των 70 για καθιστούς. Προς το παρόν η διάθεση των εισιτηρίων γίνεται από το LesvoShop στην προκυμαία και - αν και η πληροφορία ελέγχεται - από διάφορα δισκάδικα της πόλης, ενώ απ' ότι διάβασα σε τοπική εφημερίδα η διάθεση μέσω internet θα ξεκινήσει αρχές Ιουνίου.

Σήμερα εξασφάλισα κι εγώ το μαγικό χαρτάκι κι έτσι εκείνο το Σάββατο βράδυ θα βρεθώ στο Κάστρο της Μυτιλήνης, που ακόμα δεν έχω επισκεφτεί (τς τς τς) για μια ξεχωριστή, όπως θέλω να πιστεύω πως υπόσχεται ο χώρος, συναυλία!

Για όποιον ενδιαφέρεται, υπάρχουν πολλά εισιτήρια ακόμα και δεν ισχύει η φήμη που άκουσα χτες από διάφορους πως τα εισιτήρια των 45 ευρώ είχαν εξαντληθεί. Πως θα μπορούσε άλλωστε, αφού διάβασα κάτι για 10.000 εισιτήρια τα οποία θα διατεθούν σταδιακά, και μέσω internet όπως είπαμε δεν έχει ξεκινήσει ακόμα.

Πληροφορίες για τη συναυλία προσεχώς εδώ.

11 comments:

Σοφία said...

Ζηλεύωωωωωωωω!

NdN said...

Εχεις και τα τυχερά σου εκεί στην απομόνωση...εντάξει δεν θα είναι και συναυλία στο Wembley αλλά ΟΚ!

Καλά να περάσεις ρε συ!

Σοφία said...

Όταν άκουσα ότι οι Scorpions θα έρθουν στην Ελλάδα για συναυλίες, υπέθεσα ότι θα εμφανιστούν στην Αθήνα, άντε το πολύ στην Θεσσαλονίκη! Είναι φοβερό αυτό που επέλεξαν να κάνουν και ελπίζω να μην είναι καμιά άθλια αρπακτή! Να περάσεις καλά γκρινιάρη μου, φιλιά!

KitsosMitsos said...

Αντί να πας στο Αλκαζάρ να ενισχύεις την ΑΕΛ για το καινούριο γήπεδο που χτίζει, μου τρέχεις στα κατσάβραχα και τα κάστρα. τς τς τς

Ηλιάς Διαμαντώνη said...

Οι Scorpions στη Μυτιλήνη;;;;
σαν ανέκδοτο ακούγεται!!!
πώς το κατάφερες;;;
και φυσικά μια τέτοια συναυλία είναι εμπειρία γιατί στο Wembley όλο συναυλίες γίνονται, στη Μυτιλήνη όμως;

JoaN said...

αχουυυ κ είναι τόσοοο ωραία στο κάστρο!

fpboy said...

Και συναυλίες στην Μυτιλήνη ;
Λονδίνο γίνατε !!!
χι,χι, γεια σου Γκρινιάρη,
καλά να περνάς !!!

Saigon & Baygon Inc. said...

Τέλεια!!!
Τι κρίμα, όταν ζούσα εγώ στη Μυτιλήνη (έφηβη και αθεράπευτα κολλημένη με τους Scorpions, δικαιολογούνταν στα mid-90s) το Κάστρο διέθετε έναν μικρό σχετικά χώρο για πλαστικές καρέκλες, και είχα απολαύσει μόνο Δημήτρη Σγούρο, Θύμιο Καρακατσάνη σε Αριστοφάνη, και Κώστα Χατζή. Αδικία!!!

Saigon

moukelis said...

Μια χαρά Γκρινιάρη,είδες που δεν τα έχασες όλα φευγοντας απο τα Λονδίνα;χιχι
Ελπίζω να περάσετε όμορφα.

Γκρινιάρης said...

Σοφία, αυτό κι αν δεν το περίμενα! :)

NdN εγώ στο Wembley πήγα. Εσύ στο Κάστρο Μυτιλήνης πήγες; Για σκέψου το!

Σοφία ούτε κι εγώ το περίμενα! Ευχαριστώ!

Kitsosmitsos που να βρεθώ βρε στη Λάρισα από εδώ πάνω;

Ηλιάδα δεν το κατάφερα εγώ, δυστυχώς δεν έρχονται για χάρη μου! :)

JoaN δεν έχω πάει ακόμα!

Fpboy ασ' τα να πάνε! Σε λίγο θα μας κάνουν και μετρό!

Saigon εξελίχθηκε το νησί!

Moukelis ναι, είδες;

next_day said...

Εγώ θα παρακολουθησω την συνασυλία στην Αθήνα...Παρόλα αυτά ζηλεύω....

Στην Μυτιλήνη;;;;

Ζηλεύω και πάλι!!!

Καλά να περάσουμε!!!