Sunday 29 October 2006

Απρόσμενος ήλιος και πρώιμα λαμπιόνια

Τι σου είναι ο καιρός!

Σήμερα έβγαλε ήλιο. Και ήλιο αρκετό, όχι αστεία. Υποθέτω πως αν κατηφορίσω προς τα πάρκα, θα έχουν βγει οι Λονδρέζοι να λιαστούν. Έτσι μου έχουν πει πως γίνεται τις καλές μέρες. Αν και δεν έχει κρυώσει εδώ ακόμα, οπότε μπορεί και να μην ένιωσαν τέτοια ανάγκη.

Εν τω μεταξύ τα πρώτα λαμπιόνια έκαναν δειλά δειλά τη εμφάνισή τους στις βιτρίνες. Το πρόσεξα χτες, γυρίζοντας με το λεωφορείο. Τα μεγάλα καταστήματα ωστόσο δεν έχουν στολιστεί ακόμη, ούτε η πόλη και οι δρόμοι της. Εδώ πάντως απ’ ότι έχω μάθει ο στολισμός για τα Χριστούγεννα αρχίζει αρκετά νωρίς.

Μάλλον νωρίς αρχίζουν και οι εξορμήσεις στην αγορά. Ο κόσμος που είχε βγει Σαββατιάτικα για ψώνια στην Oxford Street ξεπερνούσε κατά πολύ τις όποιες αβάσιμες υποθέσεις μου. Ποια Ερμού... Εδώ μιλάμε για συνωστισμό. Και είναι ακόμα Οκτώβριος!

5 comments:

Anonymous said...

Οταν έχει λιακάδα στο Λόνδίνο, στην Αθήνα γίνεται της Εκδιδομένης το κάγκελο...από το νερό...
Οπως άκουσες, διάβασες, είδες...έχουμε πνιγεί από το νερό....
Αλλά εμένα μου άρεσε....η καλύτερη δικαιολογία να μεινεις σπίτι...χοχοχο


Γκρινιάρηηηηηηηηη βάλε καμμια φωτογραφιούλα...
Μακια...

Γκρινιάρης said...

Μαθαίνω, μαθαίνω julia μου... Κάτσε να μαντέψω! "Ακραία καιρικά φαινόμενα";;;
Πάντως εδώ, αν και δεν βρέχει (;) έβαλε απότομα ψύχρα. Κι ενώ το πρωί έφυγα ήσυχος, παρασυρμένος από την Κυριακάτικη λιακάδα, με το πουκαμισάκι και το μπουφανάκι μου, το απόγευμα γυρνώντας, είχα αρχίσει να τα βλέπω... μπλε από το κρύο!
Όσο για τις φωτογραφίες, έχουμε καιρό. Βλέπεις ακόμα δεν έχω επισκεφτεί τα βασικά! Περιμένω να λασκάρει λίγο το πρόγραμμα.
Cheers!

Anonymous said...

Εχεις αρχίσει να πίνεις μπύρες στις πάμπ η ακόμα???
Εχω αρχίσει το ψηστίρι στον δικό μου, μπας και ανέβουμε τα Χριστούγεννα Λονδίνο....αν δεν τα καταφέρω θα τον πνίξω!!!!!

Γκρινιάρης said...

Μπα, όχι ακόμα. Σιγά σιγά όμως που θα πάει;
Πάντως από μπύρα άλλο τίποτα. Εδώ, στα σουπερμάρκετ πας, και έχουν μεγάλη ποικιλία!

Να τον πείσεις να έρθετε! Πρέπει να είναι πολύ όμορφα. Θα σου δώσω μια γεύση όταν αρχίσει ο στολισμός.

Πάντως αν κρίνω από το κρύο (στους +2 θα πέφτει η θερμοκρασία το βράδυ όλη τη βδομάδα), ενδεχομένως να μας ρίξει και χιόνι όπου να' ναι! Λες;;; :D

Anonymous said...

Θα δούμε γκρινιάρη μου...γιατί τώρα που το σκέφτομαι...και αυτός γκρινιάρης είναι και πολύ μάλιστα....;ΡΡ

Μακάρι να χιονίσει...αν και εκεί θα μουλιάσετε από το πολύ νερό...σε αντίθεση με εδώ που όλα παραλύουν!!!
Αναμένω φωτογραφίες....