Tuesday 23 January 2007

Μπροστά απ' τον καιρό τους

Μετά από το ευχάριστο μουσικό διάλειμμα, επιστρέφω στον παλιό καλό Γκρινιάρη!

Ένα πράγμα που δεν κατάλαβα ποτέ μου είναι το χούι κάποιων να βάζουν το ρολόι τους κάποια λεπτά μπροστά. Όποτε ρωτάω κάποιον γιατί, ποτέ δεν παίρνω μια απάντηση που να με πείθει στη σκοπιμότητα και την ορθότητα μιας τέτοιας πράξης.

Αρνούμαι κατηγορηματικά να πιστέψω πως μπορείς έστω και στιγμιαία να κοροϊδέψεις τον εαυτό σου, κάνοντάς τον να πιστέψει πως η ώρα είναι πιο μπροστά από την πραγματική, δίνοντάς του έτσι ένα bonus 10-15 λεπτών (δε μιλάω για πιο extreme καταστάσεις). Μα πραγματικά, πως μπορεί να γίνει αυτό, αφού την ίδια στιγμή ξέρεις οτι αυτό που βλέπεις είναι τεχνητό, είναι δικό σου τέχνασμα. Μπορείς κι εκεί να αναπτύξεις άμυνες, και γρήγορα μάλιστα. Θα βλέπεις το ρολόι, οτι πλησιάζει το ραντεβού σου, αλλα θα σκέφτεσαι «δε βαριέσαι, αφού το έχω πειράξει το ρημάδι»... Αναπόφευκτο δεν είναι;

Δεν μπορώ να σκεφτώ άλλο λόγο. Θεωρώ αρκετά απίθανο να ζουνε όλοι αυτοί στη δική τους ώρα, βάζοντας τους δικούς τους κανόνες στα πάντα. Όπως οτι οι ειδήσεις αρχίζουν στις 8:15, τα Friends στις 2:45 και το Champions League στις 10! Δεν γίνεται, δεν μπορεί, θα κλατάρει στο τέλος το μυαλό!

Μια λογική εξήγηση είναι να το έχουν για να τρομάζουν τους δύσμοιρους που θα βασιστούν σ’ αυτούς για την ώρα. Όπως εγώ προχθές, που ρωτώντας την ώρα από έναν φίλο κατάλαβα οτι αντί για 5, είχα αργίσει 20 λεπτά! «Τόσο πια καθυστερήσε το λεωφορείο λόγω βροχής»; Έγινα Λούης λοιπόν, για να διαπιστώσω λίγο αργότερα οτι ο φίλος μου ήταν θιασώτης της παραπάνω ιδεολογίας...

Μα πραγματικά, υπάρχει λόγος;

3 comments:

zouri1 said...

σωστο,πολλοι το κανουν αυτο.
ειναι οι μονιμοι στις καθυστερησεις

jul said...

Ελα μου ντε...δεν ξερω γιατι το κανουν...και μάλιστα το παρατηρησα στο σπίτι της κουμπάρας μου..σε ενα ρολόι τοίχου ήταν 15 λεπτά πιο μπροστά και όταν ηταν να φυγω το μεσημερι της Κυριακης με έπιασε ενα αγχος ότι θα εχανα το ΚΤΕΛι οταν ειδα το ρολόι να λεει 12.45 ενω ηταν 12.30!!!!!

~~A~~ said...

Προσωπικά το χω 5 λεπτα μπροστά και όταν έχω αργήσει είμαι σε τέτοιο πανικό που δε θυμάμαι ότι έχω αλλάξει το ρολόι.Μ'εχει βοηθήσει πολύ πάντως και δεν αργώ.