Monday 11 June 2007

Πάμε παραλία!

Δε σας το κρύβω, είχα αρκετές επιφυλάξεις. Κρατούσα μικρό καλάθι. Είχα μικρές προσδοκίες. Το πιάσατε το feeling.

Είχα ακούσει πολλές φορές από διάφορους (που όμως δεν ξέρω αν και που είχαν πάει) «ε, καλά, όταν λέμε παραλίες, μην περιμένεις και τίποτα φοβερό». Και δεν περίμενα.

Είχα την τύχη μια από τις ζεστές μέρες τον τελευταίο καιρό να βρεθώ στο παραλιακό Bournemouth, μια μικρή πόλη στην επαρχία Dorset, 2-2,5 ώρες από το Λονδίνο και ένα από τα πιο γνωστά καλοκαιρινά θέρετρα στη Νότια Αγγλία με κάποιες πολύ γνωστές παραλίες όπως έμαθα στη συνέχεια. Και λέω είχα την τύχη γιατί όταν κανονίσαμε την εκδρομή λίγες μέρες πριν οι προβλέψεις μιλούσαν για βροχή (κλασικά).

Τελικά ήταν καλύτερα από αυτό που φανταζόμουνα. Δε θα μπω στη διαδικασία σύγκρισης, απλά ανατράπηκε σε έναν βαθμό μια εικόνα που είχα πλάσει στο μυαλό μου. Μπάνιο δεν κάναμε πάντως, αρκεστήκαμε στην ξάπλα, στο παιχνίδι και την περιήγηση.

Η ατέλειωτη παραλία

Στο κέντρο της πόλης υπάρχουν οι κήποι, που προσφέρονται για χαλάρωση και βολτίτσα.

Πεταχτήκαμε και μια βόλτα στο γειτονικό Christchuch, με τους μόλους και τα ιστιοφόρα, καθώς και ένα πολύ παλιό μοναστήρι και κοιμητήριο.

Σήμερα ήταν η πρώτη μου οπτική επαφή με θάλασσα από το περσινό καλοκαίρι. Και η πρώτη, λίγο άβολη, συνειδητοποίηση οτι έχει μπει Ιούνιος και δεν το πήρα χαμπάρι...

Γυρνώντας στο τρένο στιγμιαία σκέφτηκα "άντε, και την επόμενη εβδομάδα με μαγιώ". Αλλά ξέρω οτι κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό και μεταξύ μας ούτε η ιδέα με ενθουσιάζει, οπότε γρήγορα το προσπέρασα και άρχισα να σχεδιάζω την επόμενη εξόρμηση.

Καλή εβδομάδα σε όλους!

11 comments:

DaNaH said...

Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες! Όπως και να έχει μια εκδρομούλα και δη με ωραίο ήλιο σε αναζωογονεί και σε τονώνει, άσχετα με το αν δεν έκανες μπάνιο στην θάλασσα. Και μεταξύ μας, όντας συνηθισμένος στις ελληνικές θάλασσες δεν νομίζω ότι θα τολμούσες ποτέ να μπεις σε αγγλικές. Εγώ τουλάχιστον αποκλείεται!

Είχα πάει στο Brighton και στο Eastbourne και οι θάλασσες δεν λέγανε τίποτα. Η παραλίες ήταν μέσα στην κοτρώνα και εκεί που έσκαγε το κύμα ήταν σαν λασπουριά! Απορούσα πως έμπαινε κόσμος! Τα pier βέβαια ήταν ωραία. Σου συνιστώ να επισκεφτείς κάποια στιγμή το Eastbourne. Είναι πολύ πιο ωραία πόλη από το Brighton. Πιο καθαρή, το pier πιο όμορφο, και η παραλία όπου κάνεις βόλτα σε όλο το μήκος της έχει εκπληκτική ομορφιά, γεμάτη λουλούδια παντού!!

An-Lu said...

Πάλι καλά που ΔΕΝ κάνατε μπάνιο, διότι τότε θα γκρίνιαζες σίγουρα!
- Ο βυθός έχει λασπο-βουρκο-γλιστερή υφή.
- Είναι ρηχά όσο "μέσα" κι αν πας!
Οι φωτό πάντως τέλειες!

K-Top said...

Μα ποιος ο λόγος να μπεις μέσα στη θάλασσα αφού μπορείς να καθήσεις στο μπαρ να πίνεις μπύρες με θέα τη θάλασσα? :p

ΥΓ. Ομολογώ ότι δεν είμαι πολύ φίλος με το νερό.. πρέπει να ήμουν γάτα στην προηγούμενη ζωή μου!

jul said...

Αυτό που λεει η γοργόνα ξέρω και εγώ...πως ειναι βουρκώνερα...ενα μαυρογλιτσερόπραμα.... μονο που το σκέφτομαι μου έρχεται εμετός....


Πάντως οι φωτογραφίες σκίζουν....μπράβο γκρινιάρη.....Αντε και εις άλλα με υγεία!

Γκρινιάρης said...

Danah, σίγουρα, και μόνο που είδα θάλασσα, παραλία και ανθρώπους με μαγιώ, ξέφυγα τελείως από την καθημερινότητα. Brighton δεν πήγα ακόμα, ίσως γίνει κι αυτό, αλλά έχω άλλα στο μυαλό μου πρώτα.

An-lu, δεν έχω προσωπική άποψη για το πως είναι μέσα, πάντως έξω ήταν καλύτερα από το χάλι που περίμενα. Καλύτερα που δε μπήκα, μη χαλάσω ΄και την καλή εικόνα που είχα, και βεβαίως τη διάθεσή μου.

Atron καλωσήρθες. Υπό κανονικές συνθήκες δε θα μπορούσα να αντισταθώ. Ωστόσο προτίμησα ένα δισκεδαστικό μπάρμπεκιου σε ένα λιγότερο πολυπληθές κομμάτι της παραλίας. :)

Jul, κι εγώ έχω ακούσει διάφορα για πολλά, αλλά προτιμώ να τα βλέπω ο ίδιος. Αν ήμουν σε φάση "καλοκαιρινές διακοπές", με παντόφλα και μαγιώ, δεν ξέρω αν θα αντιστεκόμουνα επειδή είχα ακούσει πως δεν είναι ωραία. Θα έμπαινα έστω για λίγο. Ωστόσο τώρα ήμουν με τζιν, πουκάμισο, χωρίς μαγιώ και χωρίς τρελή διάθεση για κολύμπι, οπότε δεν υπήρχε λόγος να μπαίνω σε σκέψεις "to swim or not to swim".

pietà said...

Πάλι καλά να λες!
Εγώ που είμαι και εν Αθήναις και δεν έχω καταφέρει να βρέξω το ποδαράκι μου;;;;;;;

Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες πάντως!!!

Σοφία said...

Τέλειες φωτογραφίες! Έχω ακούσει κι εγώ τα καλύτερα λόγια για την παραλία του Bournemouth από μια φίλη μου που πήγε προ διετίας, κι ακόμα δεν έχω καταφέρει να την δω ιδίοις όμμασι. Πρέπει να το βάλω στο πρόγραμμα.
Στην Αγγλία έχω κάνει μπάνιο στην Κορνουάλη (στο νοτιοδυτικό πόδι) και ήταν πολύ σούπερ, με μεγάλα κύμματα. Όχι καλύτερα, ούτε χειρότερα από Ελλάδα, αλλά σίγουρα διαφορετικά.
Νομίζω ότι αν έκανες μπάνιο στο Bournemouth, το πρώτο πράγμα που θα πρόσεχες είναι όχι αν ήταν γλιτσερός ο βυθός, αλλά το πόσο παγωμένο είναι το νερό. Είχα πάει μια φορά στο Hastings με ζέστη, και στη θάλασσα μπήκα μέχρι το γόνατο μόνο. Δεν άντεχα για παραπάνω. Μπρρρρρρ!

@ DaNaH: Δεν ήξερα ότι αξίζει τόσο πολύ το Eastbourne. Θα το βάλω κι αυτό στο πρόγραμμα, μήπως καταφέρω να πάω φέτος :-)

seaina said...

Μπράβο γκρνιάρη ..
Δεν ξέρω αν είναι ομορφότερα ή όχι από την Ελλάδα, αλλά σίγουρα πρέπει να είναι διαφορετικά!
Καλό καλοκαίρι λοιπόν και καλές βουτιές .. την επόμενη φορά!

MariaDedoussi said...

Χα... Κι εγώ στη Βαλτική είδα τρομερές παραλίες, όμως το δαχτυλάκι που έβαλα στο νερό έμεινε για πάντα εκεί παγωμένο...

Jason said...

Ααα ωραία περνάτε εσείς εκεί...

stef said...

ετοιμαζομαι να παω για σπουδες εκεί πως σου φάνηκε η περιοχή??????