Tuesday 28 August 2007

Άφωνος

Το τριήμερο που μεσολάβησε (χτες είχαμε Bank Holiday) έχασα πάλι κάθε επαφή με την ελληνική πραγματικότητα και αγνοούσα τα τραγικά πράγματα που συμβαίνουν εκεί κάτω. Σήμερα πέτυχα σε κάποια τηλεόραση τις ειδήσεις και μας είχαν πρώτο θέμα. BBC, Sky news, όλα. Ακόμα και οι ειδήσεις μουσικών σταθμών έκαναν αναφορά. Οι συνάδελφοί μου με ρωτούσαν τι γίνεται. Δεν ήξερα τι να τους πω. Όταν τους είπα οτι συνήθως είναι από εμπρησμό, οι περισσότεροι με κοίαξαν απορημένοι. Πως είναι δυνατόν; Τους φάνηκε αδιανόη τέτοια καταστροφή να την προκάλεσε άνθρωπος και δει επίτηδες. Τι να τους πεις; Εδώ δεν ξέρω εγώ καλά καλά τι να απαντήσω στο μεγάλο αυτό γιατί. Αλλά πως να σκεφτείς λογικά και να απαντήσεις όταν η θλίψη φτάνει σε επίπεδα θρήνου και πένθους;

Είχα ετοιμάσει, off line όπως κάνω τελευταία, ένα post για το Notting Hill Carnival που έγινε αυτές τις μέρες. Δε μου πήγε όμως η καρδιά να το ανεβάσω, μετά από τα posts οργής και θλίψης που διάβασα κάνοντας μια βόλτα από τα blogs σας. Θα το αφήσω για αργότερα.

Ελπίζω αυτός ο εφιάλτης να τελείωσει γρήγορα.

3 comments:

katerina said...

Δεν θέλω να είμαι απαισιόδοξη (αν και τώρα δεν μου βγαίνει κάτι άλλο), αλλά πολύ φοβάμαι οτι ο εφιάλτης τώρα ξεκινάει...

An-Lu said...

Κι εγώ το ελπίζω, αλλά φως δεν βλέπω....μόνο καπνό...

seaina said...

Αγαπημένε μου γκρινιάρη, καλώς σε βρήκα πάλι!!
Δυστυχώς δεν υπάρχει διάθεση ούτε για αστείες καλοκαιρινές ιστορίες ούτε για αναπολήσεις θαλασσινών αναμνήσεων..
Την 1η μέρα σοκαρίστηκα, τη 2η έκλαψα, την 3η απογοητεύτηκα ...
Σήμερα απλά επιβεβαιώνω ότι ζω στην πιο απίστευτη χώρα του κόσμου!!
Καλό φθινόπωρο!!