Saturday 4 August 2007

Disconnected

Ακολουθεί ανακοίνωση.
Το επόμενο διάστημα, δε θα έχω στο σπίτι internet.
Ίσως να μην ακούγεται τόσο τραγικό, αλλά όταν από ερχομού του dsl στην Ελλάδα είμαι 24/7 (ε, καλά, αυτό είναι υπερβολή) online και όταν φέτος μεγάλο μέρος της ζωής μου περιστρεφόταν γύρω από το internet κυρίως για λόγους επικοινωνίας, καταλαβαίνετε ότι μάλλον περί δοκιμασίας πρόκειται, και μάλιστα όχι από τις απλές.
Θυμάμαι όταν είχα έρθει Λονδίνο πριν λίγους μήνες από τις πρώτες μου έννοιες μόλις μπήκα στο σπίτι ήταν να βάλω τηλέφωνο και internet. Μετρούσα τις μέρες ανάποδα και όταν επιτέλους είδα το modem στην πόρτα μου ένιωσα μια απίστευτη χαρά που επιτέλους θα ξανάνοιγα αυτό το παράθυρο στον κόσμο από το σπίτι μου. Χωρίς να χρειάζεται να ξυπνάω μια ώρα πριν από το απαιτούμενο για να πάω στη βιβλιοθήκη πριν το μάθημα και να τσεκάρω τα mails που τόσο πολύ διψούσα να διαβάσω.
Τέτοιες μέρες μου φαίνεται θα ξαναζήσω, αλλά είμαι αισιόδοξος ότι θα αντέξω. Θα γράφω τα e-mails και τα posts μου offline, θα ψάξω να βρω προγράμματα που κάνουν rss και κατεβάζουν και αποθηκεύουν σελίδες στο internet για να τα διαβάζω τα posts σας αργότερα (αλήθεια, ξέρετε κάποιο τέτοιο;) και θα αρχίσω να ακούω δική μου μουσική κι όχι ραδιόφωνο (πρέπει να σας πω παρεμπιπτόντως ότι το ραδιόφωνο μου κράταγε καλή συντροφιά, και ίσως να μην το έχετε εκτιμήσει αρκετά αν δεν έχετε ζήσει μόνοι σας σε ένα άδειο σπίτι, σε μια ξένη πόλη, σε μια ξένη χώρα). Και βεβαίως το msn messenger και το skype θα αντικατασταθούν από τα αναρίθμητα e-mails. Μπορεί το e-mail να μην είναι τόσο άμεσο όσο το chat, αλλά κρύβει κάτι από τη μεγαλοπρέπεια των γραμμάτων μιας άλλης εποχής.
Μπορεί να μου λείψει η ευκολία του να δω ανά πάσα στιγμή τι συμβαίνει στον κόσμο, αν πήρε σήμερα ο Παναθηναϊκός κεντρικό αμυντικό, τι παίζουν τα cinemas, τι καθυστερήσεις υπάρχουν στο μετρό για να προγραμματίσω την έξοδό μου κλπ, αλλά ας μην είμαι υπερβολικός, κι άλλοι τα κατάφεραν και χωρίς internet! Έτσι;
Οπότε λοιπόν μην απορήσετε που εξαφανίστηκα από τα comments σας ή γιατί δεν απαντώ αμέσως στα δικά σας (αν και γενικά καθυστερώ να απαντήσω, το ξέρετε). I’ll do my best to keep in touch!

Επαναλαμβάνω, αν ξέρετε κάποιο πρόγραμμα που να κατεβάζει και να αποθηκεύει μια σειρά από ιστοσελίδες για ανάγνωση αργότερα offline, θα με διευκολύνατε πολύ!

Πάω να διαβάσω το Harry Potter μου, που ευτυχώς είναι παλαιάς κοπής, από χαρτί!

6 comments:

DaNaH said...

Καλό κουράγιο Γκρινιάρη! Όντως το ίντερνετ κρατάει καλή συντροφιά όταν μένεις μόνος στο εξωτερικό και γεμίζει πολλές άδειες ώρες που δεν έχεις τι να κάνεις. Επικοινωνείς με πολύ κόσμο και φίλους σου και δεν νιώθεις τόσο μόνος.

Αλήθεια, δεν μας είπες όμως, γιατί δεν θα έχεις ίντερνετ αυτό το διάστημα;

Σοφία said...

Καλό κουράγιο κι από μένα! Συμμερίζομαι τον πόνο σου. 1 μέρα έμεινα χωρίς ίντερνετ πρόσφατα και κόντεψα να τρελαθώ. Παράθυρο στον κόσμο, πραγματικά!

Γκρινιάρης said...

Danah, προέκυψε μια μικρή μετακομισούλα και προς το παρόν, και ίσως για το άμεσο μέλλον, τηλέφωνο δεν παίζει.

Σοφία, εντάξει, ψιλοπαλεύεται το πράγμα. Ευτυχώς υπάρχει πρόσβαση στη δουλειά, οπότε οκ. Αν και σίγουρα, είναι μεγάλη ευκολία να βλέπεις ότι θες, τη στιγμή που το θες.

Σοφία said...

Χρόνια πολλά! Ακόμα disconnected είσαι;

Γκρινιάρης said...

Ακόμα, ακόμα, και θα είμαι και για αρκετά ακόμα. Αλλά σύντομα θα postάρω. Μάλλον δε βοηθάει κι αυτή η καλοκαιρινή (που λέει ο λόγος) νάρκη που λες κι εσύ...

katerina said...

Καλημέρα! Άντε περιμένω post με αγωνία...
Χρόνια Καλα! Και να περνάς πάντα πολύ πολύ καλά!
Φιλιά!