Sunday 6 January 2008

Επιστροφή των Αμερικανικών σειρών

Χρόνια πολλά!

Μπορεί η απεργία των συγγραφέων σινεμά, τηλεόρασης και ραδιοφώνου στην Αμερική να διανύει πλέον τον τρίτο μήνα της, μερικές γνωστές σειρές από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού αρχίζουν να προβάλλουν ξανά νέα επεισόδια με το νέο έτος. Τώρα, που τα βρήκαν, εύλογο το ερώτημα. Με μια πρόχειρη ματιά που έριξα, μάλλον είχαν γυριστεί (ή γραφτεί) πριν αρχίσει η απεργία. Λέτε να μυρίζονται λήξη της απεργίας και είπαν να αρχίσουν όσοι είχαν απόθεμα; Ή έληξε και δεν το πήρα χαμπάρι; Πάντως δεν διάβασα κάτι τέτοιο.

Ενημερωτικά λοιπόν:

Την αρχή κάνουν οι Desperate Housewives (4η σεζόν) με το δέκατο επεισόδιο να προβάλλεται σήμερα 6/1. Το τελευταίο είχε προβληθεί στις 2 Δεκεμβρίου. Το επεισόδιο που θα προβληθεί είχε ολοκληρωθεί πριν την απεργία, αλλά μέχρι εκεί.

Στις 14 Ιανουαρίου επιστρέφει ο Michael Scofield και το Prison Break (3η σεζόν). Το τελευταίο είχε προβληθεί στις 12 Νοεμβρίου. Τέσσερα ακόμα επεισόδια είχαν ολοκληρωθεί και αναμένεται να προβληθούν.

Η πολυαναμενόμενη 4η σεζόν του Lost κάνει πρεμιέρα στις 31 Ιανουαρίου. Ευτυχώς που δεν είχε αρχίσει πριν την απεργία, γιατί θα τραβούσαμε μεγάλο πακέτο με τέτοια αναμονή!Οκτώ επεισόδια αντί για 16 που είχαν προγραμματιστεί έχουν ολοκληρωθεί. Σας βάζω και το trailer, έτσι για να πιάνουμε κλίμα (λιγότερο από μήνας έμεινε!).



Στο Heroes έχουν προβληθεί 11 επεισόδια όσα δηλαδή είχαν ολοκληρωθεί πριν την απεργία. Ακόμα δεν έχει ανακοινωθεί πότε ξαναρχίσει η προβολή της σειράς.

Η 7η σεζόν του 24 είχε προγραμματιστεί να κάνει πρεμιέρα στις 14 Ιανουαρίου. Ωστόσο μόνο 8 επεισόδια είναι ολοκληρωμένα, και με την αβεβαιότητα που υπάρχει υπάρχει περίπτωση να καθυστερήσει, μέχρι να είναι σίγουρο οτι η σειρά θα προβληθεί χωρίς διακοπές.


Έμαθα και για το σεισμό (από τα blogs πρώτα). Ευτυχώς όλα καλά. Αυτό έχει σημασία.

Καλό απόγευμα!

42 comments:

DaNaH said...

Οοοοο! Σ'ευχαριστούμε Γκρινιάρη για την ενημέρωση! Με τις γιορτές είχα ξεχάσει να τσεκάρω πότε ξαναξεκινούν οι σειρές, μόνο για το Lost ήξερα! Thanx!!! Αύριο θα δω Desperate Housewives!!!! :)))

Unknown said...

Έχεις δίκιο, ότι παίξει τώρα είναι ελάχιστα επεισόδια που είχαν γυριστεί πριν ξεκινήσει η απεργία. Μετά θα πήξουμε σε reality και επαναλήψεις.

Αν δε τελειώσει η απεργία πάντως μέχρι το τέλος αυτού του μήνα, δεν θα υπάρχει χρόνος για να γυριστούν νέα επεισόδια φέτος.

cinderella said...

Καλησπέρες γλυκές και κρύες από την Αθήνα που δεν έχει νομίζω τίποτα να ζηλέψει σε κρύο από εσάς!!
Λοιπόν,χωρίς πλάκα και ντρέπομαι που το λέω αλλά έχω ένα κόλλημα με το lost που δεύτερο δεν υπάρχει!! Είδα πρώτο και δεύτερο κύκλο μέσα σε μια εξεταστική (μην τα ρωτάς πως πήγα) και τον Τρίτο αμέσως μετά!Δεν ήξερα οτι έχουν ολοκληρωθεί μόλις τα 8 από τα 16 πάντως 7 Φλεβάρη λένε οτι σηκώνει αυλαία! Άντε να δούμε!!
Δεν βλέπω άλλη σειρά γιατί άμα κολλήσω και με άλλη , πάει με χάνετε!! :))))

fpboy said...

Τέλεια !
Πάνω που έπιασε κρύο και αφραγκίες .
Χαιρετίσματα απο έναν prison break junky !

Γκρινιάρης said...

Καλησπέρα!

Danah, επιτέλους νέα επεισόδια! Εγώ σ' αυτό το διάστημα είδα τις τρεις πρώτες σεζόν του Desperate Housewives, ορμώμενος από ένα δικό σου post για την τέταρτη σεζόν νομίζω.

Tho, oooook!

Themos kallos, να δούμε πόσο θα το τραβήξουν οι συγγραφείς! Παίζονται πάρα πολλά χρήματα!

Cinderella, δεν πειράζει, χειμώνας είναι, καλό είναι το κρύο! Κι εγώ έχω τρομερό κόλλημα με το Lost, μεγαλύτερο από κάθε άλλη σειρά! Κάθε επεισόδιο αντί να σου λύνει απορίες, δημιουργεί περισσότερες! Εγώ πάντως διαβάζω παντού για 31/1! Πρόσεχε μη χάσεις την πρεμιέρα! :)

Fpboy, ότι καλύτερο για την περίοδο μετά τις γιορτές! Απλά υπάρχει πολλή αβεβαιότητα στο χώρο. Το Prison Break πολύ καλό. Σε σχέση με τη 2η σεζόν που έκανε μεγάλη κοιλιά κατά τη γνώμη μου, φέτος είναι πολύ καλύτερη!

Σοφία said...

Δεν ξέρω για σας, εμένα πάντως η απεργία των συγγραφέων δεν με χαλάει καθόλου. Ίσα-ισα που ίσως έτσι προλάβω να δω κάποιες σειρές που με ενδιαφέρουν. Αν κρατήσει μέχρι την άνοιξη, ακόμα καλύτερα :-)

DaNaH said...

Απαπαπαααααα Σοφία! Κουνήσου από την θέση σου! Τι λόγια είναι αυτά!!!! Περιμένω πως και πως να ξαναρχίσουν οι σειρές που παρακολουθώ, ειδικά το Lost!!! :)

Γκρινιάρης said...

Τς τς, πολύ εγωίστρια είσαι Σοφάκι! Επειδή δηλαδή εσύ θες να καλύψεις τα κενά σου πρέπει εμείς να μείνουμε με την απορία τι θα γίνει με τον Σκόφιλντ, τον Τζακ, την Μπρι και τον Πίτερ; Έλεος! Να έλεγες για τα αιτήματα των συγγραφέων να το καταλάβω! :)

Εγώ είμαι με τη Danah! :)

Unknown said...

Και εγώ ψηφίζω danah δαγκωτό! περίμέναμε 7 μήνες για το Lost - επιτέλους...

Γκρινιάρης said...

Όσο πλησιάζει ο καιρός θα ξαναδώ τα τελευταία επεισόδια της 3ης σεζόν για να μπω στο κλίμα!!!!!!! Ας ελπίσουμε οτι η σεζόν θα αρχίσει και θα τελειώσει κανονικά, και δε θα μας αφήσουν σε 2 μήνες με την αγωνία στο κατακόρυφο για να μας πουν "δεν έχουμε άλλα επεισόδια, τα λέμε το 2009"!!!!!!!

DaNaH said...

@ Γκρινιάρη: Πες τα βρε χρυσόστομε!

@ Θέμο: Χαχαχα ευχαριστώ πολύ Θέμο! Λες να βάλω υποψηφιότητα για δήμαρχος της blogόπολης μας; Εμ δεν γίνεται κύριε να έρχεται η κάθε μικρή και ανόητη Σοφία και να εύχεται να συνεχιστεί η απεργία ως την άνοιξη την ώρα που εμείς αγωνιούμε και καιγόμαστε χαχαχαχα!!!!

Α! Και btw το έχω ξαναπεί... το όνομα μου δεν χρειάζεται να το γράφετε με greeklish. Εγώ το έχω έτσι για να φαίνεται στο gmail αντί των "?????" που βγάζει όταν το nick είναι στα ελληνικά (δεν θέλω να αλλάξω τα settings). Δεν χρειάζεται να αλλάζετε γραμματοσειρά όταν θέλετε να γράψετε απλά "Δανάη". ;-)

DaNaH said...

ΥΓ. Για την δική σας ευκολία το λέω, εμένα δεν με πειράζει καθόλου! :)

Γκρινιάρης said...

Κοίτα την Σαλονικιά, βρήκε δυο υποστηρικτές και άρχισε τις υποψηφιότητες!!! Χαχα!

Πάντως εγώ είμαι πολύ τυπικός. Σκέφτομαι να το γράφω μάλιστα DaNaH! :)

Σοφία said...

Ας λέτε εσείς. Εμένα δεν με νοιάζει ποσώς τι θα γίνει με τον Σκόφιλντ, τον Τζακ, την Μπρι και τον Πίτερ. Προτιμώ να δω παλιά επεισόδια των Friends :-)

Γκρινιάρης said...

Εσύ είσαι αντιδραστικιά και αναχρονίστρια και καθηλωμένη στο παρελθόν! Αλλά σε συγχωρώ επειδή τα Friends είναι σταθερή αξία!

jul said...

Βρε συυυυυυυυ να σε ρωτήσω κάτι.... το heroes & το 24 ειναι καλα???????
Γιατί δεν τα έχω ξεκινήσει και δεν ξέρω τι να κάνω...το Criminal Minds...????

Οσο για Λοστ και ΡΒ τα περιμενω πως και πως.....

Σοφία said...

@ Jul: Προσωπική μου άποψη - το Heroes είναι μια μέτρια σειρά που έχει διαφημιστεί υπερβολικά. Συμπαθητική ιστορία με πολλές κοιλιές. Ξεκίνησε αρκετά καλά, αλλά έχει πολλά σκαμπανευάσματα στην ποιότητα, σε σημείο που πλέον το τραβάνε από τα μαλλιά. Αν βλέπεις ακόμα LOST, τότε νομίζω ότι θα σου αρέσει γιατί έχουν παρόμοιο στυλ.

Το 24 είναι μοναδικό στο είδος του. Αξίζει να το δεις μόνο και μόνο επειδή είναι γυρισμένο σε real time - αν όχι για το μωρό (Kiefer Sutherland) χεχε. Η πρώτη σεζόν είναι απλά καταπληκτική. Από τη δεύτερη και μετά, κάποιες είναι καλύτερες από τις άλλες. Η τελευταία (η 6η) ήταν ίσως η χειρότερη, αλλά και πάλι βλεπόταν.

@ Γκρινιάρης: Στα Friends έχω στραφεί από απελπισία γιατί δεν αντέχω άλλο το LOST :-p

Γκρινιάρης said...

Καλημέρα.

Το 24 σίγουρα αξίζει, γιατί είναι κάτι το εντελώς διαφορετικό. Κάθε επεισόδιο είναι μία ώρα της ημέρας, σε ένα 24ωρο που γίνονται πράγματα και θάματα. Είναι λίιιιγο υπερβολικό γιατί ο πρωταγωνιστής τα κάνει όλα (και συμφέρει)! Αλλά είναι εντελώς εθιστική σειρά!
Το Heroes είναι όπως είπε και η Σοφία μια μέτρια προς το καλούτσικη σειρά. Καμία σχέση με την τριάδα Lost-Prison Break-24. Κράτησέ την για το τέλος. Δεν συμφωνώ πάντως πως μοιάζει με το Lost.

Σοφία, μην διαμαρτύρεσαι! Είμαστε τόσους μήνες χωρίς Lost! Έκανες την αποτοξίνωσή σου! :)

DaNaH said...

@ Γκρινιάρη: Και εγώ DaNaH το προτιμάω αν είναι να το γράφεις greeklish. Το "danah" δεν φαίνεται καλά το "h" σαν ήττα και είναι σαν να λέει "Ντάνα" :-P

Όσο για την υποψηφιότητα δεν το είχα σκοπό, ούτε είχε περάσει από το μυαλό μου, αλλά εμφανίστηκε ο πρώτος ψηφοφόρος ονόματι Θέμος και με ξεσήκωσε χεχεχε!

@ Σοφία: Συμφωνώ με τον Γκρινιάρη πως το Heroes ουδεμία σχέση έχει με το Lost. Το Heroes μόνο με το 4400 θα δεχόμουν να το παρομοιάσεις, αν και προσωπικά προτιμώ το 4400. Το Heroes το λατρεύουν πιστεύω αυτοί που έχουν "ψώνιο" με τα κόμιξ στύλ marvel κλπ. Κι εγώ απλά το βρίσκω συμπαθητικό και πρωτότυπο στο γύρισμα του. Αν και η νέα σειρά έχει αρχίσει σε σημεία να επαναλαμβάνεται.

Όσο για το 24 και εγώ είμαι φαν του Kiefer αν και η συμπεριφορά του με τα ποτά και τις συλλήψεις με έχει απογοητεύσει. Κατά την γνώμη μου οι 4 πρώτες σεζόν ήταν πολύ καλές, η 5η και η 6η όμως κούρασε λίγο, ήταν μια από τα ίδια. Δεν ξέρω αν έχεις δει τρέιλερ για την καινούρια σειρά, αλλά όχι και να πάνε να βγάλουν κακό τώρα αυτόν που πάνε να βγάλουν κακό! Εγώ πολύ τον συμπαθούσα! Άσε που το γεγονός ότι τον επαναφέρουν είναι από μόνο του τραβηγμένο! Ας όψεται όμως η απαίτηση των φαν μέσω όλων των κοινοτήτων στο ίντερνετ που τον ήθελαν πίσω, καθώς ήταν από τους πιο αγαπητούς χαρακτήρες! (Δεν γράφω όνομα για αυτούς που δεν το έχουν δει, για να μην υπάρχουν spoilers).

Καλά για το Lost και το Prison Break τα λόγια είναι λίγα! Μακράν οι καλύτερες σειρές κατά την γνώμη μου και χωρίς να έχουν κάνει κοιλιά και κρατούν το ενδιαφέρον αμείωτο. Για την δεύτερη είχα ενδοιασμούς μετά την δραπέτευση αν θα έχει αγωνία, αλλά κατάφεραν οι σεναριογράφοι για ακόμα μια φορά να μας κρατήσουν κολλημένους στους δέκτες μας για να δούμε τι θα γίνει στην συνέχεια με τον Mike (ααααχ)!

Τέλος, οι Desperate Housewives έχουν γίνει σταθερή αξία, όπως ήταν τα Friends παλιά. Όχι ότι έχουν καμιά σχέση οι 2 σειρές. Μυστήριο, αγωνία, χιούμορ, όλα άψογα συνδιασμένα!

Γκρινιάρης said...

DaNaH (!) με κάλυψες!
Αλλά ας είσαι πιο ελαστική με τον Jack στο 24! Τόσα έχει τραβήξει ο άνθρωπος! Πάρε από την πρώτη σεζόν και δες τι έχει αντιμετωπίσει! :) Για την επιστροφή αυτού που λες το ξέρω και περιμένω με αγωνία το ξεδίπλωμα του concept της 7ης μέρας! Η επαναφορά του και μόνο πάντως είναι ένα μεγάλο ερωτηματικό!

Το Heroes πράγματι έχει πολλά στοιχεία κόμιξ και αυτό του δίνει μια διαφορετική χροιά. Χαρακτηριστικά, όταν έχει αγγλικούς υποτίτλους (σε κάποια γιαπωνέζικα) δεν τους βάζει κάτω αλλά σε διάφορα σημεία, όπως τα συννεφάκια στα κόμιξ! Το βρήκα πολύ έξυπνο!!!
Μοιάζει με το The 4400 σε υπόθεση, αλλά προτιμώ το Heroes.

katerina said...

Καλημέρα!
Λοιπόν, οι σεναριογράφοι όχι μόνο δεν σταμάτησαν την απεργία, αλλά υπάρχει σοβαρό θέμα και με τις Χρυσές Σφαίρες..Βλέπετε οι ηθοποιοί τους υποστηρίζουν απόλυτα και ακόμη δεν έχει διευκρινιστεί αν θα παρεβρεθούν στα βραβεία! Όλα είναι θέμα απόφασης του NBC που προβάλλει τα βραβεία. Αν δεν τα προβάλλει στην τηλεόραση θα πάνε, αν τα προβάλλει λένε πως δεν θα πατήσει κανείς!!!
Επίσης ακούγεται έντονα πως και οι ηθοποιοί κατεβαίνουν σε απεργία από τον Ιούνιο και είναι άγνωστο αν προβούν σε με τέτοια κίνηση, πόσο θα κρατήσει...
Λίγοι έχουν γλυτώσει από την απεργία των σεναριογράφων... Και οι σειρές που ξεκινούν πάλι, δεν έχουν άλλο stock από σενάρια. Θα σταματήσουν. Απλά ελπίζουν πως μέσα σε ένα μήνα θα έχει βρεθεί μια λύση μεταξύ των στούντιο και των σεναριογράφων...
Μόνο ο Λέτερμαν κατάφερε να παρουσιάσει το σόου του, και αυτό γιατί του ανήκει και κατάφερε να ικανοποιήσει πολλές από τις απαιτήσεις των σεναριογράφων του και δέχτηκε η Writers Guild να τον αφήσει να προχωρήσει σε γυρίσματα... Σε αντίθεση με τον Τζέι Λένο που βρήκε το μπελά του!
Μεγαλεία... Έχουν βρει το μπελά τους τα χολυγουντιανά στούντιο και τα κανάλια και καλά να πάθουν. Μιας και οι απαιτήσεις των σεναριογράφων είναι απολύτως φυσιολογικές...
Αναμένουμε και τους ηθοποιούς για να πέσει πολύ γέλιο... Μην ξεχνάτε πως το stock σεναρίων για τη μεγάλη οθόνη τελείωνει όπου να 'ναι και προβλέπεται το καλοκαίρι να μην υπάρχουν ταινίες στους κινηματογράφους. Μιλάμε για μεγάλη ζημιά!

kat. said...

καλή χρονιά είπαμε;;

οχι;;;

καλή χρονιά!

K-Top said...

Να δεις που στο τέλος θα αρχίσουν Ινδοί και Κινέζοι να γράφουν και σενάρια... :p

Με την απεργία μπορείτε να ανακαλύψετε διαμάντια του παρελθλοντος. Προσωπικά τον τελευταίο καιρό είχα κολλήσει με το Oz.

fpboy said...

ναι,όντως το ''πριζον'' έκανε μεγάλη κοιλιά στον δεύτερο κύκλο.

Laplace said...

φιλε γκρινιαρη για 4400 ξερουμε κατι?πολυ ενημερωτικο το ποστ σου

cinderella said...

Σοφάκι λυπήσου εμάς τα LOST-κολλημένα και μην μας καταριέσαι ρεεε!!
Γκρινιάρη μου δεν είχα ιδέα οτι τελικά έχει ειπωθεί για 31/1. Αν είναι έτσι εγώ θα το δω 1/2 γιατί τα κατεβάζω τα επεισόδια και δεν τα βλέπω σε real time!

Γκρινιάρης said...

River, το έχω διαβάσει αυτό για τις Χρυσές Σφαίρες. Η αλήθεια είναι οτι με τόσα που παίζονται από αυτή την απεργία, εντύπωση μου κάνει πως έχει κρατήσει τόσο πολύ και δεν έχουν δικαιωθεί ακόμα.

kat., δε θυμάμαι! Αλλά κι αν είπαμε, δε βλάπτει μια ακόμα φορά! Καλή χρονιά!

Atron, οι εναλλακτικές λύσεις είναι μονόδρομος. Υπάρχουν πολλές παλιές σειρές που μπορεί να ανατρέξει κάποιος για να γεμίσει το κενό. Μια άλλη θα ήταν οι διάφορες Βρετανικές σειρές, όπως το Spooks (aka MI-5), που την έχει αναφέρει και η Σοφία.

Fpboy, ευτυχώς στην 3η ξαναέχουμε "prison break" κι όχι απλά ένα κυνηγητό.

Laplace78, το The 4400 είναι καλοκαιρινή σειρά οπότε δεν την περιμένουμε νομίζω νωρίτερα από τον Ιούνιο.

Cinderella, τι να ευχηθώ παρά... ΚΑΛΟ ΚΟΛΛΗΜΑ! :)

katerina said...

Είναι πολλά τα λεφτά γκρινιάρη... Για αυτό! Αν κάνουν πίσω τα στούντιο στουε σεναριογράφους, μετά θα πάρουν σειρά οι ηθοποιοί (χμ, αυτοί ήδη πήραν σειρά...), οι τεχνικοί κτλ... Αναμένουμε τα επόμενα επεισόδια του "σίριαλ"...!!!

taxitzou said...

χαλόου γκάιζζζζζζ...

σ' εμένα πάλι την πτωχή πλην τίμια ταξιτζού αρέσουν "οι γοργόνες":::)))γιου νόου... ελάντα μεριά...

τσίου τσίου

Σοφία said...

Εγώ πάντως σήμερα άρχισα το Prison Break. Μετά θα τελειώσω το Spooks (δύο σεζόν μου μείνανε) και στη συνέχεια θα πιάσω το Battlestar Galactica από την αρχή. Αν μέχρι τότε δεν έχει τελειώσει η απεργία, έχω καβάτζα το 4400, My Family, Will & Grace, Friends κ.λπ.

Όπως και να 'χει, θα βολευτώ ;-)

KitsosMitsos said...

Δώσε θέαμα στο λαό να κατεβάζει και να νοικιάζει!
Πάντως απ'το να βλάπεις ό,τι να'ναι στις τηλεοράσεις, καλύτερα μια σειρά που σε πωρώνει απ'την αρχή μέχρι το τέλος.

Σοφία said...

@ Kitsosmitsos: Πολύ σωστό αυτό!

Γκρινιάρης said...

River, εγώ από τα επόμενα επεισόδια του "σίριαλ" προτιμώ τα επόμενα επεισόδια των σειρών! Για να δούμε!

Taxitzou, όχι και γοργόνες!!! Πάντως απ' ότι ακούω φέτος οι ελληνικές σειρές δεν έχουν πολλά να πουν. Αν και δεν έχω πολύ επαφή.

Σοφία, Spooks έχω αρχίσει κι εγώ μετά το post σου, είμαι στη 2η σεζόν τώρα. Ωραίο είναι. Το Battlestar Galactica ακόμα να το κοιτάξω! Είναι το τελευταίο καταφύγιο μάλλον!

Kitsosmitsos, συμφωνώ!

katerina said...

Καλημέρα!
Διαφωνώ. Υπάρχουν ελληνικά σίριαλ που είναι καταπληκτικά! Το "Δέκα" ας πούμε, που είναι τηλεοπτική μεταφορά του βιβλίου του Καραγάτση... Ή τα "Υπέροχα Πλάσματα" σε σενάριο Μυρτούς Κοντοβά! Η οποία έχει γράψει και "Το Κουβάρι των Αλλόκοτων Πραγμάτων" το οποίο συστήνω! Απλά υπάρχουν πολλές πολλές σειρές και από αυτές αξίζουν μόνο τρεις, τέσσερις.. Επίσης χτες ξεκίνησε άλλη μια "Τα Μαύρα Μεσάνυχτα" και οφείλω να πω, πως με εντυπωσίασε.. Ωραίο cast! Στέλιος Μάινας, Μπέσυ Μάλφα, Παναγιώτα Βλαντή, Γεράσιμος Σκιαδαρέσης, Έρση Μαλικένζου.. Αναμένω το επόμενο επεισόδιο για να διαπιστώσω αν όντως αξίζει!

Όσο για τα ξένα σίριαλ, μιλάς με ένα αρρωστάκι. Αν εξαιρέσεις το 24 -που το βαρέθηκα από την τρίτη σεζον και μετά- και το Lost -όπου περιμένω να τελειώσει για να το δω όλο μαζί- τις υπόλοιπες τις έχω δει μέχρι τώρα... Μιλάμε για πρόβλημα και για μεγάλα ξενύχτια!!! Ξέρεις τι μαύρους κύκλους έχω κάνει μέχρι τώρα...;

Γκρινιάρης said...

River, μπορεί να έχει δίκιο, αλλά δυστυχώς δε μπορώ να δω αυτά που προτείνεις από εδώ! Ίσως στο μέλλον, σε τίποτα επαναλήψεις! Απλά φέτος δεν ακούω/διαβάζω (στα blogs) πολλά για ελληνικές σειρές, τουλάχιστον όχι τόσο όσο πέρσι.
Πάλι Καραγάτσης; Και ο Γιούγκερμαν που παίζεται, βιβλίο του Καραγάτση δεν είναι; Την τιμητική του φέτος, ε;

Καλά, εσύ περιμένεις να δεις όλο το Lost μαζεμένο; Θα τα παίξεις!!!

Μ said...

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά! Αν και λίγο καθυστερημένα...

Εγώ πάλι είμαι φαν του Heroes και του Grey's Anatomy. Παλιότερα έβλεπα και Desperate Housewives. Μου φαίνεται ότι με την απεργία μάλλον θα το ξαναξεκινήσω! Το Prison Break δεν μπρώ να πω ότι με τρέλανε. Αλλά ένα έχω να πώ... Αυτός ο Μιχαλάκης είναι όλα τα λεφτά!

Γκρινιάρης said...

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Μαρία Κ.-Π.!

Αμάν όλες σας με τον Michael!!! Σιγά πια! (Ζήλιαααα!) :)

katerina said...

Μαρία μαζί σου... Και είναι και 36 ετών και δε του φαίνεται.. Φτου μη τον ματιάξω που λέει και η βιονική γιαγιά μου! Ο Μιχαλάκης είναι όλα τα λεφτά!

Ο Γκιούγκερμαν, επίσης του Καραγάτση βιβλίο είναι. Αλλά προσωπική εκτίμηση είναι πως δε βλέπεται!!! Ενώ το Δέκα έχει να δώσει... Φοβεροί ηθοποιοί! Α! Και γκρινιάρη, θα βρω ένα site που μπαίνει ο κολλητός μου και τα κατεβάζει όλα, την επόμενη μέρα της προβολής τους στην ελληνική tv. Και έτσι θα είσαι πάντα ενημερωμένος! Οκ? ;)

Γκρινιάρης said...

Κοίτα, το θέμα είναι οτι δεν ήξερα ούτε τι παίζεται, ούτε τι αξίζει από αυτά που παίζονται. Οπότε οι προτάσεις σίγουρα είναι πολύ βοηθητικές και θα τις λάβω υπ' όψιν μου!

Anonymous said...

Ωραία... Μετά από όλα αυτά, πως θα κάνω και εγώ post για το Lost που ξαναρχίζει????

Αφού το ξέρω, ότι αν δεν γράψεις κάτι τη στιγμή που το σκέφτεσαι, θα σε προλάβεις άλλος!!! (Νόμος του επαγγέλματος είναι αυτός!)

Anyway!!!

@ Σοφία, αυτή τη φορά διαφωνούμε! Προσκυνώ στο Lost!

@ Μαρία Κ-Π: Επίσης, έχω να καταθέσω ότι θεός ο Μιχαλάκης αλλά και ο «Αυστραλός» του τρίτου κύκλου... μπουκιά και συγχώριο!

@ river: Κρίμα για το «Γιούγκερμαν», γιατί είναι το αγαπημένο μου βιβλίο..

Γκρινιάρης said...

Penny, γράψε, γράψε! Οτιδήποτε για το Lost καλοδεχούμενο! Όσο μελάνι (έστω ηλεκτρονικό) και να χυθεί δεν πάει χαμένο! :)

Σοφία said...

Έχω γράψει κι εγώ για το Lost αλλά δεν ξέρω αν είναι τόσο καλοδεχούμενο :-p