Saturday 26 August 2006

H κοροϊδία συνεχίζεται aka Τηλεπαιχνίδια μεταμεσονύκτιας ζώνης

Το είχα δει κι εγώ, ένα βράδυ λίγο πριν φύγω για διακοπές. Έκανα zapping ώσπου μια δεσποινίς μες στην τρελή χαρά, βραδιάτικα, με καλούσε να πάρω τηλέφωνο για να συμμετέχω στο παιχνίδι. Ευκαιρία, λέει, ήταν. Τηλέφωνο να σας πω την αμαρτία μου δεν πήρα, χάζεψα όμως να δω τι ήταν πάλι αυτό μου σκαρφίστηκαν κάποιοι να μου σερβίρουν. Το σενάριο γνωστό. Εύκολη ερώτηση, δεσποινίς που γέμιζε την ώρα με τον μονόλογό της (θέμα 1ο: η ευκολία της ερώτησης, θέμα 2ο: τα έπαθλο που με περιμένει), τηλέφωνο με χρέωση.

Το είχα ξαναδεί το έργο, πριν κάτι μήνες θυμάμαι. Δεν είχε γίνει τότε ένας μεγάλος σάλος για δαύτα και τα καταργήσανε; Και μετά έβγαζαν όλα τα κανάλια τον εμπνευστή της κομπίνας στα παράθυρα και οι τιμητές της δικαιοσύνης also known as δημοσιογράφοι εξανίσταντο με τον «εμπαιγμό του τηλεοπτικού κοινού»; Μήπως μ’ απατάει η μνήμη μου; Και τώρα σε μεγάλο κανάλι; Τι έγινε ξαφνικά; Σκέφτομαι θα γίνει πάλι καμιά φασαρία που τα ξαναρχίσανε, μέχρι να γυρίσω θα έχουν εξαφανιστεί.

Διαβάζω όμως σήμερα το οργισμένο μήνυμα του Αρκούδου (εξού και η φωτογραφία που παραθέτω). Και εκτός από την δυσάρεστη πραγματικότητα της συνεχιζόμενης κοροϊδίας στην οποία με προσγείωσε απότομα, μου εξήγησε και τους όρους του «παιχνιδιού».

Τι να πει κανείς…
Πάντως σήμερα το κανάλι προτίμησε τη μαγνητοσκοπημένη προβολή στίβου…

2 comments:

advocatus diaboli said...

Το Εθνικό Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο κοιμάαααααται τον ύπνο του αδίκου και για να κάνει τον δίκαιο ξυπνά, ρίχνει πέντε πρόστιμα και ξανακοιμάααααται. Οταν π.χ. ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων διαμαρτυρήθηκε γιατί σταθμός επί ένα μήνα έπαιζε θέματα εναντίον των αρχαιολόγων χωρίς να ζητά την άποψή τους, έστω γτια τα μάτια μόνο και μόνο επειδή αρνήθηκαν στον καναλάρχη την αρχαία Ολυμπία να τη μασκαρέψει με 125 τόνους υλικού επάνω στο αρχαίο στάδιο και να γίνουν εκεί αγώνες, ξέρετε τι είπε το ΕΣΡ; Φέρτε μου ημερομηνίες και θέματα, ώστε να το ελέγξω. Δηλαδή, δεν το είχαν δει, αλλά ούτε και έχουν καν μαγνητοσκοπημένες ειδήσεις των περασμέων ημερών. Μα ποιοι είναι;

country boy said...

τα εχουμε πει ολα αυτα εδω
http://panaliar.blogspot.com/2006/08/zapping-6.html
πανελληνιος φορ εβερ