Wednesday 28 May 2008

Αυτοκόλλητα Panini Euro 2008. Και γίνομαι πάλι παιδί!

Όταν πριν κανένα μήνα διάβασα ένα post του laplace78 για το άλμπουμ και τα αυτοκόλλητα της Panini για το Euro 2008, πήγα πολλά χρόνια πίσω! Όταν μάζευα αυτοκόλλητα για την Α' Εθνική (ή ήταν και Β';), με κάτι Καβάλες, κάτι Δόξες Δράμας, κάτι Νάουσες, κάτι Πιερικούς! Όταν είχα έναν πάκο από διπλά και τριπλά αυτοκόλλητα, δεμένα με ένα λαστιχάκι, που τα τσαλάκωνε λίγο αλλά δε βαριέσαι, στις άκρες είχα πάντα κάτι τετραπλά, τα πιο σπάνια ήταν πιο μέσα, ασφαλή! Και ανταλλάζαμε με μανία! Θυμήθηκα τη χαρά μου όταν συμπλήρωνα όλους τους παίκτες κάποιας ομάδας, ή όταν τύχαινα κάποιο σήμα ομάδας, που ήταν ασημένιο! Την προσπάθεια όταν κολλούσα διπλά αυτοκόλλητα, δηλαδή που δύο ενώνονταν και σχημάτιζαν μια εικόνα, να κολλήσουν άκρη άκρη για να φαίνονται ωραία. Θυμάμαι τη δεξιοτεχνία που ήθελε μερικές φορές για να βγάλεις το πίσω χαρτάκι και να κολλήσεις το αυτοκόλλητο, πάντα από τις γωνίες, που μερικές φορές δεν έλεγε να βγει και τις τσάκιζες τη μία μετά την άλλη...

Και μου μπήκε η τρελή ιδέα!
Θα μαζέψω και φέτος αυτοκόλλητα Panini!

Μεγάλωσα; So what;!

Και ιδού! Μετά από μέρες αναμονής, κι αφού όπου ρωτούσα μου έλεγαν ο,τι τα περιμένουν από μέρα σε μέρα, σήμερα είχε! Και άνοιξα με μανία τα πρώτα μου φακελάκια!

Panini Euro 2008 stickers

Πειράζει που χαίρομαι σαν μικρό παιδί; Θα το κάνω σαν τελετουργικό, κάθε μέρα στο γυρισμό στο σπίτι θα παίρνω και κανα δυο φακελάκια. Όχι σαν κάτι φίλους μου, όταν ήμαστε μικροί, που έπαιρναν κούτες ολόκληρες! Έτσι δεν έχει πλάκα! Άσε που θα έπρεπε να κολλάς όλη μέρα!

Λέτε να ολοκληρώσω καμιά ομάδα; Για το άλμπουμ δεν το συζητώ, ποτέ δεν τελείωσα κανένα. Αλλά έτσι κι αλλιώς η όλη φάση έχει πλάκα, όχι το αποτέλεσμα.

Βέβαια το πρόβλημα είναι ότι δεν θα έχω κανέναν να... ανταλλάζω!

Panini sticker album Euro 2008

Το άλμπουμ παρεμπιπτόντως είναι πολύ ωραίο! Έχει στην αρχή τις πόλεις και τα γήπεδα, και μετά τις ομάδες μία μία, με τα ονόματα των χωρών στη γλώσσα τους (εμάς λέει Hellas), τα αποτελέσματα και τις βαθμολογίες των προκριματικών αγώνων αλλά και το πρόγραμμα των αγώνων του Euro, και στο τέλος έχει ξανά αρκετούς γνωστούς παίχτες από όλες τις ομάδες καθώς και αυτοκόλλητα των κατόχων του κυπέλλου από το 1960, με τελευταίους βέβαια εμάς! Είναι πολύ ωραίο να είσαι μέρος της ιστορίας ενός τέτοιου θεσμού.

Α, να και ένα babybel τυράκι με νέο περιτύλιγμα στο κλίμα της διοργάνωσης, παρέα με τα ανοιγμένα φακελάκια!

Babybel Euro 2008

Άντε, λίγες μέρες μείνανε μέχρι το Euro!

29 comments:

Laplace said...

φιλε Γκρινιαρη,εχεις κανει ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ,πολυ ομορφες ολες αλλα αυτη ειναι ΓΑΜΑΤΗ,ΠΟΛΥ ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ...


ΠΟΛΥ ΓΑΜΑΤΗ ρε φιλε..

δυστυχως εγω ειχα σβησει τις παλιες αναρτησεις κ δεν εχω την αναρτηση που ειχα κανει κ εγω αφιερωμα..

με πωρωσες φιλε..κ στο περιπτερο που ψωνιζω,εχει αυτοκολλητα..με βλεπω αυριο να αγοραζω 2-3 φακελακια....χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα


ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!!!!

Marvin said...

τι μου θυμισες... και καλα,απο πού τα πηρες; κυκλοφορουν τα Panini και εδω;

Γκρινιάρης said...

Σε πώρωσα laplace78, ε; Έτσι με είχες πωρώσει κι εσύ με εκείνο το post γι' αυτό άρχισα το ψάξιμο! Άντε, άρχισε κι εσύ! Χαχα!

Marvin έχει, έχει! Αν και ταλαιπωρήθηκα μέχρι να βρω, και ακόμα και τώρα λίγα έχουν. Είχα ρωτήσει σε 4-5 ψιλικατζίδικα/newsagencies που περνάω συχνά και τελικά μόνο σε 2 βρήκα σήμερα. Και μάλιστα άλμπουμ είχε μόνο το ένα, στο άλλο είχε τελειώσει.
Αν ψάξεις (λέμε τώρα), προσοχή γιατί κυκλοφορούν και κάρτες Panini για το Euro, μεγαλύτερες σε μέγεθος.

Laplace said...

θα ξαναρχισω φιλε,με εβαλες στο λουκι για τα καλα..χαχαχα

Σοφία said...

...Να ξαναγίνουμε παιδία; Πολύ μου αρέσει αυτό!!! Άντε, να βρεις τα πιο σπάνια και να συμπληρώσεις όοοολο το άλμπουμ!
Καλημέρα γκρινιάρη μου!

pinelopi t. said...

Καλημερα γκρινιαρη!!
μ' αρέσει η ιδέα να ξαναγίνουμε παιδιά..
έχεις δίκιο τα παζάρια για την πολυπόθητη ανταλλαγή των πιο σπανιων είχαν πολύ πλάκα!!
εμείς μπορούμε να μαζεύουμε επιλεκτικά Panini με τους πιο ωραίους ποδοσφαιριστές??(χιχι)

kikop80 said...

Καλημέρα Γκρινιάρη!
Τι φοβερό post!!!
πόσο πίσω με πήγες!!!
Θα πάω κι εγώ να πάρω! Κόλλησα!
ΧΕ! Τι λες τώρα!!!

ΥΓ μήπως έχεις Σκαρτάδο στη Ρόδο και Τσιριμώκο από Καστοριά?
Έχω Νέτο Γκουερίνο διπλό!

moukelis said...

Panini,τι μου θύμισες τώρα...Αυτοί έβγαζαν κάθε είδους αυτοκόλλητα,θυμάμαι που τα είχαμε ματσάκια και χωριστά τα διπλά για ανταλλαγή! :@)

Ταχυδρόμος! said...

Να ξεκινήσω κι εγώ να αλλάζουμε;

NdN said...

Τρομερός!!

(Ξανα)Μαζεύεις αυτοκόλλητα! Και εμένα μου θύμισες σχολικές εποχές! Τότε που παίζαμε στα διαλλείμματα χαρτάκια!

Δεν σου υπόσχομαι ότι θα αρχίσω να μαζεύω, αλλά αν πέσει κανένα στο δρόμο μου θα στο κρατήσω!

Καλημέρα Γκρινιάρη!

Dr_MAD said...

Εμένα τα μζεύει η κόρη μου. Αυτό κι αν είναι σοκ!

the_sailor said...

Η ίδια νοσταλγία με είχε πιάσει και εμένα πριν 3-4 χρόνια, και με αφορμή ένα παρόμοιο άλμπουμ που είχε πέσει στα χέρια μου με θέμα την ομάδα μου, ξαναθυμήθηκα τα... νιάτα μου.
Δε πα να με κοιτούσαν οι περιπτεράδες περίεργα... Με τα διπλά συμπλήρωσα και δεύτερο! :D

Γκρινιάρης said...

Καλησπέρα!

Άντε laplace78, προμηθεύσου το album και ξεκίνα!

Σοφία θα σας ενημερώνω για την εξέλιξη! lol!

Καλωσήρθες Πηνελόπη! Αυτά τα παζάρια ήταν όλα τα λεφτά! Χαχα, ενδιαφέρον θα έχει κι αυτή η συλλογή που λες!

Καλωσήρθες kikop80! Να' σαι καλά. Κι εγώ πήγα πολύ πίσω. Δεν έχω ρε συ, έχω όμως Buffon από Ιταλία, ψήνεσαι; :) Αυτός ίσως αρέσει και στις κοπέλες by the way!

Moukelis μάζευες κι εσύ; :)

Ταχυδρόμε μέσα!

Ndn άραγε μαζεύουν και σήμερα τα παιδιά; Αν τα δεις μπροστά σου πάντως, πάρε ένα, για την πλάκα!

MAD τι; Ποδοσφαίρου; Η τίποτα Barbie; :)

The_sailor σωστόοος! Άντε να δω αν θα το συμπληρώσω! Πάντως είναι ωραία φτιαγμένο το album, όχι μόνο οι ομάδες όπως ήταν τα παλιά της Α' Εθνικής.

fvasileiou said...

Κι εσύ Γκρινιάρη;;;; Κι εγώ κορόιδευα τα αδέρφια μου, μαντραχαλαίοι που τριανταρίζουν, όταν τους είδα να ψάχνουν πού θα κολλήσουν τα αυτοκόλλητα.
Δεν ξέρω, δεν μπορώ να παθιαστώ με αυτά.

Μήπως κάτι δεν πάει καλά με μένα τελικά, γιατρέ μου?

Γκρινιάρης said...

Φώτη κάτι ξέρουν τα αδέρφια σου! Χαχα!

Crazy Tourists said...

Είσαι τεράστιος! Και έλεγα να κάνω κι εγώ μια τέτοια ανάρτηση! Μου φερε η τρελοτουρίστρια το αλμπουμ για πλάκα αλλά εννοείται πως άρχισα να μαζεύω και πάλι! Αν μου πει ότι είμαι μεγάλος για τούτα βρήκα τι θα της δείξω για απάντηση!

CrazyTourist1

Γκρινιάρης said...

Δικός μας κι εσύ Crazytourist1! Keep collecting!

Σοφία said...

Ρε συ, ωραία φάση! Μήπως να το κάνω κι εγώ; Από πού τα παίρνεις τα αυτοκόλλητα; Αν είναι θα πάω το άλμπουμ στη δουλειά να κολλάμε όλοι μαζί, γιατί φέτος τους έχει πάρει από κάτω που δεν παίζουν στο Euro και δεν θα κάνουν ούτε sweepstake όπως συνήθως :-(

"Νομικές Πράξεις" Δικηγορικό Γραφείο said...

Φίλε Γκρινίαρη,
σε νιώθω απόλυτα:Είμαι πλέον στα 32 μου χρόνια,είδα προχθές την διαφήμιση της Panini για το Euro και ξετρελάθηκα!
Μου θύμισε τότε που ήμουν πιτσιρίκος και έβλεπα τα χαρτάκια με απόλυτο δέος-δεν μπόρεσα όμως ποτέ να συμπληρώσω έστω και ένα άλμπουμ,εδώ που τα λέμε δεν κατάφερα ποτέ να γεμίσω ούτε μισό...Το χαρτζηλίκι,όταν υπήρχε,ήταν ακριβώς για τις απολύτως αναγκαίες αγορές (κουλούρι,άντε και κανα κακάο) και για να αγοράσω έστω και ένα φακελάκι έπρεπε να κόψω από εκεί.
Σημειωτέον,πλέον δεν ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο,είμαι φίλαθλος του αθλήματος και οπαδός συγκεκριμένης ομάδας,μα λόγω δουλειάς δεν προλαβαίνω παρά μόνο μέσω ίντερνετ να μαθαίνω νέα.
Να μην μακρυγορώ,προχθές,μετά την διαφήμιση αποφάσισα να πάρω το άλμπουμ και να αγοράσω όσα χαρτάκια κι αν χρειαστούν για να το γεμίσω!Βέβαια δεν υπάρχει κανείς για να ανταλλάξω μαζί του και δεν στο κρύβω ότι ντρέπομαι και να ρωτήσω γνωστούς και φίλους!
Αν κάποιος ενδιαφέρεται με χαρά ανταλλάσω!
Κώστας-Θεσσαλονίκη

clown said...

Xaxa.
Το γραφείο που είναι το pc και τώρα κάνω αυτό το σχόλιο έχει ένα album euro2008 panini.Βέβαια εγω επηρεάστηκα απο τη Sportday που το έδινε τζάμπα!
Ειχα συμπληρώσει κάποτε ένα album.
A εθνικη 97-98 πρέπει να ήταν

Γκρινιάρης said...

Σοφία ετοιμάσου για ανταλλαγές! Έχω αρχίσει να μαζεύω διπλά.

Κωνσταντίνες σε νιώθω απόλυτα! Εγώ νιώθω σαν παιδί κάθε φορά που κολλάω τα αυτοκόλλητα! Εύχομαι να το συμπληρώσεις, αν και είναι ψιλοτεράστιο το άλμπουμ (500+ αυτοκόλλητα).

Clown εγώ έριξα τρέξιμο για να μάθω που και πότε θα τα φέρνανε, γιατί είχα ακούσει αυτό που λες με την εφημερίδα στην Ελλάδα, αλλά εδώ δεν το έβρισκα πουθενά! Ευτυχώς, άργησαν αλλά ήρθαν! Καλή συλλογή!

Saigon & Baygon Inc. said...

Ναι!!! Κι εγώ έχω το άλμπουμ της Panini και το γεμίζω σιγά-σιγά, αλλά δεν έχω με ποιον να ανταλλάξω τα διπλά μου...
Λέτε να πάρω σβάρνα τις αλάνες με το άλμπουμ παραμάσχαλα, να στριμώχνω μικρά αγοράκια για τα αυτοκόλλητα? Θα 'χουν να λένε για "την τρελή με τα Panini"! LOL

Saigon

uzuburu buru said...

kala megale se niotho....
akrivos opos ta les ta elega stous kollitous mou kai tous epriza
kai prin ligo o enas apo aytos epese pano sto blog sou kai mou esteile to link me ti mia
ego to pira tin paskevi kai anipomono mexri na olokliroso to proto mou tetraplo(poy exei ti fotografia olis tis omadas se 4 aytokollita) i tin proti olokliri selida oso gia olokliri omada den to sizitao.. kernao mpires
aaa.... min ksexaso to pathos mas vgike kai se virtual morfi(pio kseneroti vevea)
www.euro2008album.com
ps: ama goustareis steile mail na vrethoume na antalaksoume

Anonymous said...

Απίστευτα όμορφο συναίσθημα... Το σκέφτομαι να μαζέψω και εγώ....

Anonymous said...

Διπλα για ανταλλαγή:
9,14,34, 46,47,52,67,84, 105,110,, 176,190, 200, 214,222, 247,253, 295,303, 322,329,348 ,362,364, 372,375, 406, 427, 455, 495, 506,513, 517, 522.

Leave comment

Γκρινιάρης said...

Saigon χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος! Τώρα πλέον μπορώ να πηγαίνω άφοβα στα ψιλικατζίδικα και να αγοράζω φακελάκια!

Uzuburu buru σωστός! Εγώ κοντεύω να συμπληρώσω την 1η μου σελίδα, για να δούμε. Τετράδα δεν έχω κλείσει ακόμα, έχω έτοιμες πάντως 1-2 τριάδες!

Drsato μην το σκέφτεσαι!

Anonymous εσύ το προχώρησες! Να κάτσω να γράψω κι εγώ τα διπλά μου; :)

Anonymous said...

Έχω όλη την Ιταλία!!!! Forza!!!!(lol eimaste)

Anonymous said...

παιδιά έχετε αργήσει πολύ. :-)

Ξεκινήσαμε 2 άτομα στις αρχές Μαιου, πορώσαμε 3 φίλους, βρήκαμε 3-4 απο το internet (νέο μέσο ανταλλαγής!) και τελίκά το συμπληρώσαμε στις αρχές του μήνα.

32 ετών και με έχουν ρωτήσει σε ψιλικατζίδικο αν είναι για τον μικρό μου αδελφό. Φυσικά είπα οτι πρόκειται για μένα τον ματράχαλο, χωρίς να ντραπώ καθόλου, μίας και αποκαλώ πλέον τον ευατό μου με τον ψαρωτικό τίτλο του "Συλλέκτη".

Αυτό βέβαια έχω αρχίσει και το πιστεύω μίας και έχω στην συλλογή μου 9 άλμπουμ συμπληρωμένα. 6 παγκόσμια κύπελα (82,86,90,98,2002,2006) και τρία EYRO (1988,2004,2008).
ΠΟΡΩΣΗ!

Anonymous said...

Για ανταλλαγες αυτοκολλητων επισκεφθητε το
http://www.adslgr.com/forum/subscription.php