Tuesday 26 August 2008

Notting Hill Carnival 2008 [video]

Ένα υπαίθριο πάρτι. Αυτό είναι το καρναβάλι του Notting Hill.

Κόσμος πολύς με σφυρίχτρες, κόρνες, να χορεύει, να τραγουδάει ή απλά να παρακολουθεί, τεράστια ηχοσυστήματα και σκηνές διάσπαρτα στους δρόμους του Notting Hill να δίνουν το δικό τους ιδιαίτερο ρυθμό, χορευτές, παιδιά και μεγάλοι σε μια παρέλαση γεμάτη χρώμα και μουσική.

Για να μη λέω πολλά, σας βάζω ένα μικρό κλιπάκι (4m25)που έφτιαξα, γιατί νομίζω ότι δύσκολα περιγράφονται με λόγια τέτοια events. Συγχωρέστε τα κουνημένα πλάνα, αλλά οι συνθήκες δεν ήταν και οι ιδανικές όπως καταλαβαίνετε!

Ελπίζω να σας αρέσει.



Θα ακολουθήσει μάλλον και κάποιο post με φωτογραφίες.

8 comments:

Ταχυδρόμος! said...

Καλημέρα!

2 χρόνια προσπαθώ να πάω αλλά ακόμα δεν τα κατάφερα..

City Addict said...

Maκάρι να ήμουν κι εγώ εκεί να το δω από κοντά =]

ZlatkoGR said...

Τέλεια η παρέλαση!

Thanks για το video και τις photo στο Flickr, Γκρινιάρη.

KitsosMitsos said...

Κουνημένες ή όχι είναι εικόνες που εδώ δύσκολα θα δούμε. Οπότε αναμένουμε από τους ανταποκριτές μας!
Την καλησπέρα μου.

Natassa said...

Καλημέρα :)
ανατωτιέμαι το Νοτινγκ Χιλ ήταν πάντα μια "ιν" συνοικία ή όλο αυτό προέκυψε από την ταινία?

το βιντεάκι πολύ καλό !

Γκρινιάρης said...

Καλημέρα κι ευχαριστώ για τα σχόλια!

Ταχυδρόμε εύχομαι κάποια στιγμή να το καταφέρεις, αν σου αρέσουν αυτά τα events.

City addict στο εύχομαι!

Zlatkogr να' σαι καλά!

Kitsosmitsos ελπίζω να ικανοποιήθηκες από την ανταπόκριση. Ακολουθεί και φωτογραφικό υλικό.

Natassa ευχαριστώ. Έχω την εντύπωση πως το Notting Hill έχει έναν αρτιστίκ αέρα εδώ και πολλά χρόνια, αλλά δεν ξέρω να σου πω πολλά. Πάντως το καρναβάλι γίνεται από το 1965 ενώ αρκετά πίσω πάει και η πολύ γνωστή υπαίθρια αγορά στον Portobello Road.

NdN said...

Καλή επιλογη το καρναβάλι του Notting Hill, αν και τα τελευταία 3 χρόνια έχει παρακμάσει μιας και τα πολλά μαχαιρώματα που είχαν συμβεί τα προηγούμενα χρόνια κράτησαν πολλές οικογένειες μακριά. Τώρα πιο οι περισσότεροι που πηγαίνουν είναι τουρίστες και κάτι σαν κι εμάς που θέλουμε να δούμε όσα περισσότερα μπορούμε στο Λονδίνο.

Θα περιμένω και το φωτορεπορτάζ για να βγάλω συνολική εικόνα για το φετινό καρναβάλι. Πέρυσι και πρόπερσι πάντως, ήμουν κι εγώ εκει!

Σοφία said...

Δεν έχω πάει ποτέ στο καρναβάλι του Notting Hill γιατί πάντα τέτοια εποχή είμαι στην Ελλάδα. Περιμένω λοιπόν κι εγώ τις φωτογραφίες και τα σχόλιά σου για να ενημερωθώ :-)