Monday 18 August 2008

Stamford Bridge

Το ξέρω ότι σας είχα επισκεφτεί post με αρκετό φαγητό, από το Φεστιβάλ Ταϊλανδέζικου φαγητού το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, αλλά έννοια σας, έχω κάτι και σ' αυτό το post, στο τέλος...

Το Σαββατο λοιπόν τα βήματα μου με έφεραν κοντά στο γήπεδο της Chelsea, το Stamford Bridge. Δεν έχασα την ευκαιρία να το επισκεφτώ, και κυρίως την μπουτίκ που ήταν ανοιχτή, γιατί δυστυχώς για λίγο έχασα το tour του γηπέδου.

Stamford Bridge

Stamford Bridge

Η μπουτίκ ήταν ωραία, εφοδιασμένη με τις νέες εμφανίσεις και όχι μόνο. Από set εμφανίσεων εντός και εκτός έδρας αλλά και προπόνησης, απο μπουφάν, φούτερ, φόρμες και άλλα στα χρώματα της ομάδας, μέχρι μαξιλαράκια, μπρελοκ, ρόμπες και παντόφλες! Για όλα τα γούστα!

Chelsea Megastore

Chelsea Megastore

Πάντως μου φάνηκε αρκετά μικρότερη από αυτή της Barcelona που είχα επισκεφτεί πριν 2 χρόνια.

Chelsea Megastore

Αφού πήρα το κάτι τις μου, έδωσα ραντεβού με το γήπεδο για κάποιον αγώνα!

Καλή εβδομάδα εύχομαι, με λίγο μπακλαβά, όπως πάντα από τις συνταγές στο Αστερομάσες! Εύκολος και νόστιμος!

14 comments:

~~A~~ said...

Έχω μια απορία...Τα γλυκά που φτιάχνεις τα τρως μόνος σου;Θα πάθεις ζάχαρο...

Γκρινιάρης said...

Ε όχι δα! Το περισσότερο φεύγει από εδώ κι από εκεί, στη δουλειά κλπ.

Σοφία said...

Αμάν ανθρωπέ μου, βαλτός είσαι; Ευτυχώς που δεν μου αρέσει ο μπακλαβάς :-p

NdN said...

Αυτό που λυπάμαι (χαχαχα-ούτε να το γράψω στα σοβαρά δεν μπορώ) είναι ότι φέτος δεν θα μπορέσουμε να δούμε τον γαύρο να παίζει με την ιστορική ομάδα του Royal Borough of Kensington and Chelsea!!

Πάντως η μπουτίκ της Chelsea είναι πραγματικά πολύ μικρότερη από αυτή της barclona, Manchester United, Arsenal, Real, Bayern και γενικά όλων των ομάδω ίδιου βεληνεκούς που έχω επισκεφτεί. Να πας σε ένα αγώνα, αξίζει. Και ειδικά αν είναι του Champions League θα τον ευχαριστηθείς παραπάνω γιατί θα βρεις και καλύτερη θέση. Στα αγγλικά παιχνίδια είναι πιο δύσκολο να βρεις εισητήριο!

Υ.Γ. Λοιπόν εσύ μπακλαβά, η Σοφία τα γεμιστά...ΟΚ θα βάλω εγώ το κρασί!! Sauvignon του 68 από τις Γαλλικές πλαγιές των Αλπεψν ή Chianti από την Castellina της Τοσκάνης; ;)

Anonymous said...

Και πάνω που είχα πέσει και προσκυνούσα τον ένα και μοναδικό αρχηγό (ελπίζουμε όχι μόνο της Τσέλσι αλλά και πάλι της Αγγλίας) Τζον Τέρι... έπεσα σε έναν μπακλαβά!!!

Με γλύκανες εις διπλούν!

Αυτή τη τεράστια αφίσα θέλω να την κλέψω!

Γκρινιάρης said...

Σοφία πες μου τι σ' αρέσει να στο φτιάξω! Μην είναι όμως πολύ δύσκολο, ε;

Ndn ναι, άσε, κι εγώ έχω καταλυπηθεί! Λες όμως να την κάνει την έκπληξη;

Penny είναι λίγο μεγαλούτσικη, πως θα την κουβαλήσεις;

fpboy said...

H Τσέλσυ είναι η τέλεια ομάδα για να αντιπροσωπεύσει το νέο,τρέντυ Λονδίνο που ξέφυγε απο την γκριζίλα της Θάτσερ και της ανεργίας.
Αν και εγώ συμπαθώ περισσότερο την Τότεναμ απο την εποχή του Λίνεκερ και την Γουεστ χαμ για τους τρελούς οπαδούς της.
Για τον μπακλαβά τα ρισπέκτια μου!

Σοφία said...

Δεν θα έλεγα όχι σε ένα ωραίο γαλακτομπούρεκο χεχε :-)

Γκρινιάρης said...

Fpboy εμένα πάλι μου αρέσει η Liverpool, αλλά πέφτει λίγο μακριά!

Σοφία θα το φροντίσω!

Unknown said...

Μπακλαβάς καλοκαιριάτικα?
Στο Λονδίνο ίσως εδώ δεν το βλέπω!!

Γκρινιάρης said...

Δεν έχουμε τέτοια προβλήματα εδώ. Άλλωστε περισσότερο φθινόπωρο θυμίζει ο καιρός!

Anonymous said...

Πρέπει οπωσδήποτε να πας σε αγώνα! Πήγα 2 φορές πέρσι (η μία ήταν με τον Ολυμπιακό) και η ατμόσφαιρα ήταν εκπληκτική! Δες το Flickr photostream μου για pics ;)

Γκρινιάρης said...

Kosti το έχω βάλει στόχο!

Anonymous said...

Μωρέ εάν κατέβαζα την αφίσα, η μεταφορά της θα με προβλημάτιζε;

Δεν μπορείς πάντως να πεις, είμαι μέσα στο μυαλό του Καπέλο! Λ;iγες ώρες αφότου σου έγραψα το σχόλιο, τον έχρισε αρχηγό της Εθνικής!

Και να πας στο Λίβερπουλ! Πέντε ωρίτσες με το National Express είναι μόνο (εάν δεν σε πιάσει η κίνηση μέσα στο Λονδίνο!)

@ ndn: Εννοείς ότι θα κληρωθούμε με άλλη ομάδα? (χεχεχε)

@ fpboy: Και ό,τι είδα το Green Street (Hooligans)!