Sunday 11 November 2007

Τηλεοπτικών αναμνήσεων συνέχεια

Τελικά αρχίζω και γράφω το post για τις ξένες σειρές που παρακολουθούσε ο μικρός γκρινιάρης νωρίτερα απ' ότι περίμενα! Να' ναι καλά τα posts της Δανάης που με ξεσήκωσαν βραδιάτικα με ευχάριστες αναμνήσεις! Τελικά είναι να μην αρχίζεις να σκαλίζεις το παρελθόν. Και είμαστε ακόμα νέοι, φαντάσου τι έχει να γίνει όταν μεγαλώσουμε.....

Θα σας πάω λοιπόν πάλι λίγο πίσω...

Μικρό σπίτι στο λιβάδι. Πρέπει να το ξέρετε οι περισσότεροι, μιας και η σειρά κράτησε πάρα πολλά χρόνια. Στην Αμερική (διαβάζω) παίχτηκε από το '74 ως το '83, αλλά στην Ελλάδα πρέπει να παίχτηκε κάπου στα '80s. Οι ιστορίες μια αγροτικής οικογένειας στην αμερικανική επαρχία, του Τσαρλς και της Καρολάιν, με τις τρεις ξανθούλες κόρες, τη Μαίρη, τη Λώρα και την Κάρι. Όταν ωρίμασε η Μαίρη και έγινε γυναίκα (μέχρι που και παντρεύτηκε αν θυμάμαι καλά), πρέπει να είχα ένα μικρό crush (μικρό λέμε). Η εισαγωγή παραμένει χαραγμένη στη μνήμη μου, με τα τρία κοριτσάκια να κουτρουβάλανε στο λιβάδι... Μια πολύ αθώα και γλυκιά σειρά, ότι πρέπει για εκείνα τα χρόνια (νομίζω).

Καρουζέλ. Δεν έχω ιδέα αν αυτός είναι ο ακριβής τίτλος, ούτε και βρήκα κάτι στο internet, αν και η έρευνά μου είναι πολύ επιφανειακή. Πρέπει να ήταν Μεξικάνικη μεταγλωττισμένη και να την έδειχνε η ΕΡΤ. Δεν ξέρω αν είχε ευρύ κοινό, ή αν είμαι ο μόνος που μικρός την παρακολουθούσα καθημερινά κι ανελλιπώς, μεσημέρι μετά το σχολείο θυμάμαι. Η ιστορία εκτυλίσσεται σε ένα σχολείο (Δημοτικό λογικά), όπου γίνονται διάφορα. Χαρακτήρες που θυμάμαι: ο Σιρίλο (thanks Sourotiri), το μαύρο καλοκάγαθο παιδάκι που γουστάρει τρελά την ψηλομύτα ξανθιά πλούσια Μαρία Χοακίνα (τι αντιπαθητική, με εκείνα τα άσπρα γαντάκια συνέχεια!), η δασκάλα κυρία Σιμένα (θεά παρεμπιπτόντως), ο Αλεξάντρο που ήταν ο καλός (αλλά όχι σπασικλάκι) μαθητής, και άλλοι πολλοί. Την έβλεπα ΦΑ-ΝΑ-ΤΙ-ΚΑ! Το Καρουζέλ μπενίλντοοοοο (δεν γράφεται έτσι το theme, αλλά ηχητικά αυτό θυμάμαι, ΟΚ;).


Ο Ιππότης της Ασφάλτου. Respect. Ο Michael Knight (κατά κόσμο David Hasselhoff) αναλαμβάνει διάφορες δύσκολες αποστολές μαζί με το σούπερ αυτοκίνητο που έχει νοημοσύνη, μιλάει, οδηγάει μόνο του, εκτελεί εντολές, τρέχει σαν super car, διαθέτει όπλα, μπλέκει τα ηλεκτρονικά συστήματα άλλων αμαξιών, δε χαράζεται ούτε παραβιάζεται με τίποτα, τον γνωστό και μη εξαιρετέο KITT (χειροκρότημα). Το αμάξι που όλοι τότε (και τώρα μη σου πω) θα θέλαμε να είχαμε!!! Ααααααχ! Θυμάμαι ένα επεισόδιο που ο KITT είχε να αντιμετωπίσει έναν άλλον, κακό ΚΙΤΤ, και στο τέλος του επεισοδίου συγκρούονταν, αλλά δε θυμάμαι αν είχα δει τι έγινε μετά! Περιπέτεια με τα όλα της. Και με theme που ακόμα θα ακούσετε ίσως ως ringtone.


Μαγκάιβερ. Αν θέλαμε το αμάξι του Michael Knight, σίγουρα θα θέλαμε και το μυαλό του Μαγκάιβερ. Του μυστικού πράκτορα που χρησιμοποιώντας ένα τσιμπιδάκι κι ένα κουτί από αναψυκτικού θα μπορούσε να ξεκλειδώσει τις χειροπέδες, να το σκάσει από το κελί, να απενεργοποιήσει μια βόμβα και να κατασκευάσει καπνογόνο για να ρίξει στους φρουρούς! Εξίσου γνώριμο μουσικό theme.


21 Jump Street. Πιθανώς να μην το έγραφα τώρα αν δεν ήταν το post της Δανάης. Αλλά τότε ήταν από τα αγαπημένα μου. Νεανική αστυνομική σειρά, με τον Νταγκ (Peter DeLuise) τον Tom (Johnny Depp) και τους άλλους σε undercover αποστολές.


Helene. Τελειώνω με μια ακόμα σειρά για την οποία δυσκολεύτηκα πολύ να βρω πληροφορίες στο internet, αλλά τελικά βρήκα! Το όνομα της σειράς είναι Helene et les garcons. Η σειρά ήταν εφηβική-νεανική, γαλλικής παραγωγής, και η πρωταγωνίστρια (καλά καταλάβατε) ήταν η νεαρή ξανθιά Γαλλιδούλα Helene (Helene Rolles). Νεανικά σκιρτήματα και περιπέτειες, άλλα όχι σε στυλ Beverly Hills που όλοι τα φτιάχνουν με όλους. Είχε μάλιστα ένα ωραίο τραγουδάκι, το οποία τελικά το βρήκα και σας το παρουσιάζω.



Που τη θυμήθηκα τώρα αυτή τη σειρά! Ξεπέρασα τις προσδοκίες μου! Την έβλεπε κανείς άλλος άραγε;


Σταματάω εδώ, γιατί θέλω να περιοριστώ αυστηρά σε εκείνη την περίοδο του 80 και αρχές 90. Αν επεκταθώ η λίστα θα γίνει ατέλειωτη, με Beverly Hills, με Highlander, με Dawson's Creek, με Baywatch και δε συμμαζεύεται.

22 comments:

Σοφία said...

Η Ελέν και το Καρουζέλ δεν μου λένε τίποτα, αλλά τα υπόλοιπα τα έβλεπα και μου άρεσαν. Ειδικά με τον Ιππότη της Ασφάλτου είχα πολύ μεγάλο κόλλημα :-)

Thodoris said...

Ιππότης & Μαγκάιβερ!!
Από τις λίγες τηλεοπτικές αναμνήσεις των παιδικών και νεανικών μου χρόνων...

Sourotiri said...

Τα εβλεπα ολα!!!

Επισης να προσθεσω στο Καρουζελ τον Συριλο [τον μαυρουκο που ηταν ερωτευμενος με την Ξανθια γκομενιτσα συμμαθητρια του], τον Χαιμε [τον χοντρουλη που τον κοροιδευαν ολοι], τον Παμπλο [δεν θυμαμαι πολλα για αυτον] και φυσικα τον πατερα του Χαιμε, τον γκαραζιερη, τον πατερα του Συριλο, τον επιπλοποιο, και τους πλουσιους γονεις της Μαριας Χοακινα.

Θυμαμαι μια φορα που ειχε κερδισει το λαχειο ο μπαμπας του Συριλο και του πηρε ενα μικρο αυτοκινητο για να κανει μουρη στην Μαρια Χοακινα :ΡΡΡ

Τι μου θυμισες τωρα!!!

Γκρινιάρης said...

Καλημέρα Σοφία! Καλά, ο Μάικλ Νάιτ (εγώ έτσι την έλεγα τη σειρά), μεγάλη πώρωση!

Drteddy, μια απ' τα ίδια!

Έλα ρε Sourotiri, κι εσύ Καρουζέλ fan! Άρα δεν είμαι ο μόνος, χαίρομαι!!! Ναι ρε, Σιρίλο τον έλεγαν τον μικρό, πως μου ήρθε το Χόρχε; Α, ναι, ο Χάιμε, μπράβο! Που τον θυμήθηκες;;; Κάποια στιγμή η κυρία Σιμένα έφυγε (προσωρινά ή μόνιμα δε θυμάμαι) και θυμάμαι είχα στενοχωρηθεί πολύ!

Γεωργία said...

Ρε συ, τι μας θύμισες...

Εννοείται ότι έβλεπα και εγώ Καρουζέλ (ακόμα θυμάμαι τη Μαρία Χοακίνα και τον Σιρίλο χαχαχα) και σπίτι στο λιβάδι, και "κιτ" (έτσι το έλεγα εγώ) lol

Πλάκα πλάκα, είχα βρει σε torrents προ μηνών μικρό σπίτι στο λιβάδι! Ψήνομαι να τα εντοπίσω να τα έχω...Απίστευτη σειρά της εποχής...

Anonymous said...

Το el diario de daniela (ντανιελα) το εβλεπε κανεις; Ηταν μια μεξικανικη οικογενειακη σειρα που επαιζε παλια ο αλφα.

DaNaH said...

Χαχαχα που την θυμήθηκες την Ελέν!!! :)

Το μικρό σπίτι το ξέρω μόνο σαν τίτλο που είναι πολύ γνωστός αλλά δεν το είχα δει ποτέ. Το καρουζέλ επίσης δεν μου λέει τίποτα!

seaina said...

Για να δω το "Μικρό σπίτι στο λιβάδι", έτρεχα από το δημοτικό με μια τεράστια προσμονή! Αγαπημένη σειρά συνυφασμένη με τα παιδικά μου χρόνια!
Καλή εβδομάδα

Lina said...

ω καρουζελ ντε νίνιοοοο ω καρουζέλ ντε αμόοορ- καρουζέεεελ! τον επιστάτη τον Φερμίν τον θυμάσαι; και την οράκα τη σκύλα;

την ελέν την έβλεπα κι εγώ και μου άρεζε ο Ετιέν και η Ζοανά. Ειχα και την κασέτα με τα τραγούδια!

lifewhispers said...

ελα ρε γκρινιαρη που τη θυμηθηκες την Ελέν;;; εβλεπα μετα μανίας 21 jump street εγω!
να σου πω θυμασαι μια αλλη γαλλικη που επαιζαν τοτε τα κρατικα; παιδικη αστυνομικη les intrepides λεγοταν με ενα κοριτσι κι ενα αγορι! πω πω τι μου θυμισες τωρα...που ναι τα χρονια εκεινα ρε..

Γκρινιάρης said...

Γεωργία, κι εγώ θα ήθελα κάπου να το έχω το Μικρό σπίτι στο λιβάδι. Κρύβει πολλές αναμνήσεις.

Anisixos, δεν την θυμάμαι καθόλου αυτή τη σειρά, μάλλον δε θα την έβλεπα.

Danah, δεν έβλεπες μικρό σπίτι στο λιβάδι; Με σοκάρεις!!!!!!

Seaina, μια απ' τα ίδια!

Lina, έτσι ήταν το τραγούδι; Ναι, τον Φερμίν! Χαχα! Η Οράκα ποια ήταν, η διευθύντρια;;;;

Lifewhispers, τελικά Έλεν έβλεπαν κάμποσοι, ε; Πρέπει να ήταν ωραία σειρά, αλλά δε θυμάμαι πολλά τώρα. Βρήκα στο youtube κάτι βιντεάκια, αλλά τα γαλλικά μου θέλουν πολύ ξεσκόνισμα!!! Την άλλη γαλλική σειρά που λες δεν την θυμάμαι. Και για να σου απαντήσω, τα χρόνια εκείνα, με τα καλά και τα κακά τους, πάνε ανεπιστρεπτί!

Lina said...

ναι, η διευθύντρια ήταν.
θυμάσια που ο μπαμπάς οτυ σιρίλο τραγουδούσε στο ξυλουργείο κάτι τραογυδάκι του στυλ "σιρίιιιιλο σε περιμένει ο μπαμπάς, ο ήλιος λάμπει και ο μπαμπάς περιμένει το σιρίλοοο" και η μανα του χόρευε;

Γκρινιάρης said...

Ναιιι, μπράβοοοο! ΧΑΧΑΧΑΧΑ!

Καλά, εσύ είσαι χειρότερη από εμένα!!! Άκου τι θυμήθηκε! Μήπως έχεις βρει το DVD και μας το παίζεις οτι θυμάσαι;;

~~A~~ said...

Το μικρό σπίτι στο λιβάδι ούτε ξέρω πόσες φορές το είχα δει.Την Ελέν πραγματικά που την θυμήθηκες;

Τι ωραία παιδικά που υπήρχαν τότε...

Γκρινιάρης said...

~~Α~~, η Helene ήταν έκπληξη και για μένα, την θυμήθηκα γράφοντας το post και απόρησα με τον εαυτό μου! Μεγαλύτερη έκπληξη είναι όμως οτι τη θυμήθηκαν κι άλλοι, καλή ώρα!

~~A~~ said...

Καλέ την έβλεπα φανατικά και έχω και τον δίσκο...Ναι,ναι...

mariaki said...

τελικά δεν είσαι ο μόνος που θυμάσαι την Ελεν.βρήκα το blog σου κάνοντας αναζήτηση "ελεν γαλλική σειρά"!! αυτες ήταν σειρές καιόχι οι βλακείες που δείχνουν τα τελευταία χρόνια πχ. χουανα η παρθένα κτλ. μόνο η μιλάγκρος η αττίθαση άξιζε κ η σαρίτα λίγο.εμείς μεγαλώναμε σαν παιδιά με σειρές κ παιχνίδια που αρμόζαν στην ηλικία μας....

Γκρινιάρης said...

Χαχα! Πολύ χαίρομαι που δεν είμαι ο μόνος! Πολύ θα ήθελα να ξαναδώ κάπως τη σειρά αυτή!

Anonymous said...

δε το πιστευω οτι υπαρχουν κι αλλοι που το εβλεπαν! θυμαστε μια φημη που ειχε ακουστει οτι h helene είχε παθανει σε ατυχημα? κλαμα που ειχα ριξει...φανταζομαι οτι δεν ισχυει θυμαστε?

Urban Fish said...

Μπράβο βρε Γκρινιάρη!
Και εγώ την έβλεπα αυτή τη γαλλική σειρά "Helen"...
Έψαξα να βρω λοιπόν πληροφορίες και έπεσα πάνω σου... Αν την είχα δει νωρίτερα την ανάρτηση θα σε είχα συγχαρεί και νωρίτερα...
Μπράβο! Για ακόμα μια φορά πολύ καλή δουλεία!!!

Anonymous said...

ΠΟΥ ΤΗΝ ΘΥΜΗΘΗΚΕΣ ΤΗΝ ΕΛΕΝ???ΤΗΝ ΕΒΛΕΠΑ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ 9 ΧΡΟΝΩΝ!!!ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΕΒΛΕΠΑ,ΛΑΤΡΕΜΕΝΟ!!!!Κ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΒΕΒΑΙΑ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΛΕΝ ΞΕΧΩΡΙΖΕ!!!ΤΟ 1995 ΠΡΟΒΑΛΛΟΤΑΝ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ,ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΤΗΣ ΣΕΙΡΑΣ???

Anonymous said...

Ελεν! Τι λες τώρα? Έψαχνα στο ιντερνετ και έπεσα πάνω στο ποστ σου. Χθες το βράδυ έτσι ξαφνικά, τη θυμήθηκα! Τρελλή και παλαβή για το Ελεν!