Sunday 20 August 2006

Επιστρέφοντας θέλω...

...
να βρω την Αθήνα άδεια, να μην έχουν γυρίσει ακόμα όλοι, για να χαρώ την πόλη στην καλύτερη φάση της.

να κάνει ζέστη μόνο τα Σαββατοκύριακα, για να πηγαίνω για κανα μπανάκι, αλλά τις καθημερινές να βρέχει ασταμάτητα, ώστε να μη θυμάμαι που ήμουν τέτοια μέρα πριν μια βδομάδα.

να δω ειδήσεις χωρίς να αντικρίσω τους παραθυράτους να ασχολούνται με την «υπόθεση Άλεξ»… Το κουράσανε! Και συνάμα το ξεφτιλίσανε! Το καλό που τους θέλω!

να μελετήσω λίγο τις προσφορές για το dsl γιατί νομίζω πως πρέπει να καταλήξω σε κάτι πιο συμφέρον για την τσέπη μου.

να αγοράσω γυαλιά.

να κάνω στο αμάξι ένα γερό πλύσιμο, γιατί το αλάτι και η άμμος, μέσα κι έξω, δε θα έλεγα ότι κάνουν καλό…

να δω που βρίσκονται οι φίλοι μου ένας προς έναν, μήπως και παρ’ ελπίδα είναι κανείς στην πρωτεύουσα.

να αρχίσω γυμναστήριο. Ή κολυμβητήριο; Ή τένις; Ουφ, κουράστηκα και μόνο στη σκέψη…

να δω τους Πειρατές της Καραϊβικής. Να το βάλω υπενθύμιση, βγαίνει αυτή τη βδομάδα νομίζω. Γιατί όχι σε κάποιο θερινό σινεμά, τώρα που είναι καιρός ακόμα. Βλέπεις στο νησί δεν αξιώθηκα να το επιχειρήσω. Κακώς.

Αυτά. Για τώρα.

2 comments:

jul said...

Χα!!! κάθε που επιστρέφω λέω τα ίδια αλλά τελικά δεν κάνω τίποτα...μόνο το κολυμβητήριο που πήρα τηλ και ρώτησα μου είπαν ότι θέλουν χαρτί ότι ειμαι οκ από 3 ιατρούς και με κούρασε μόνο η σκέψη ότι πρεπει να πάω και να τους πληρώσω κι'ολας...!!!!!

Γκρινιάρης said...

Κι εγώ πολύ φοβάμαι οτι στους Πειρατές της Καραϊβικής θα μείνω :).

Όσο για το κολυμβητήριο, μάλλον θα καταλήξω στο πιο βολικό (και πιο βαρετό) γυμναστήριο, αλλά επειδή έχουμε και λίγουλάκι αυτογνωσία, ας αρχίσω με μηνιαία συνδρομή! Ποτέ δεν ξέρεις...