Friday 15 December 2006

Αναβαθμισμένος...

Μετά κόπων και βασάνων, και μετά από την εκβιαστική στάση του blogger (ή αναβαθμίζεσαι ή τέρμα τα comments) κατάφερα επιτέλους να περάσω κι εγώ από την άλλη μεριά. Άντε να δούμε...

Σκέφτομαι, αφού το τόλμησα το beta (αν και ανέκαθεν ήμουν οπαδός των stable εφαρμογών και καταστάσεων γενικότερα), να δοκιμάσω κάποιες από τις νέες δυνατότητες (;) όπως πχ αυτό με το labeling των posts και την κατηγοριοποίηση. Όχι οτι έχω και κανα μεγάλο blog δηλαδή, αλλά έτσι που το είδα, μου ξύπνησε ξαφνικά τη Μόνικα μέσα μου...

6 comments:

jul said...

Μπορεί να άργησες αλλά τα κατάφερες...;)

Γκρινιάρης said...

Είδες; Ο επιμένων νικά που λένε! Καλό ΣΚ!

Unknown said...

Καλημέρα

Και εγώ το ίδιο ακριβώς έπαθα
μετά από καθημερινό βομβαρδισμό
πήγα Beta, αλλά είμαι και από
την άλλη μεριά στο ορίτζιναλ.

Δεν έχω παράπονο και εξ άλλου
δεν είμαι και σπόνσορας κανενός
εγώ έχω μόνο την δικιά μου
ιστοσελίδα και γράφω ανεξάρτητα
αδέσμευτα ελεύθερα
Έτσι απλά

Σε ευχαριστώ για την επίσκεψη
όσο για τον μηχανικίνητο αθλητισμό
είμαι λάτρης, πάντα έχω ας το πω
ρεπορτάζ, όπως και ότι έχει σχέση
με τα αθλητικά.

Καλό σου πρωινό
ώρα Ελλάδας βέβαια
εγώ πάντα εδώ είμαι

srm1033 said...

εγώ πάλι θα μείνω εδώ που είμαι. Ελπίζω να το ανεβάσει το σχόλιο μου γιατίη μπέτα έκδοση δεν αφήσει τους απλούς να σχολιάσουν. Σε ευχαριστώ και εγώ για την επίσκεψη.

Alkyoni said...

ωραίο μπλογκ :)

Γκρινιάρης said...

Καλημέρα
@sailor, convinsed, alkyoni. Thanks για τα σχόλια. Θα σας επισκέπτομαι τακτικά.