Sunday 7 January 2007

Back to business

Καλή χρονιά σε όλους!

Με υγεία και πολλές ευχάριστες στιγμές!

Κιόλας 7 Γενάρη, ε; Πω πω… 2007. Θα περάσουν λίγες μέρες μέχρι να συνηθίσω να το γράφω. Πάντα το πάθαινα στο σχολείο, εκεί που γράφαμε την ημερομηνία στην ορθογραφία (πόσα χρόνια πίσω…), τις πρώτες μέρες έγραφα πάντα την προηγούμενη χρονιά. Αυτό θυμάμαι. Α, και την προσμονή για των Τριών Ιεραρχών, σε λιγότερο από μήνα, που ήταν η επόμενη σχολική αργία. Χαχα!

Αθήνα λοιπόν. Γεμίσαμε τις μπαταρίες μας, χορτάσαμε βόλτες, είδαμε αγαπημένα πρόσωπα, γελάσαμε, φάγαμε, ήπιαμε, από Δευτέρα όμως το κεφάλι μέσα.

Ήταν ξεχωριστές οι φετινές γιορτές, γιατί σήμαιναν επιστροφή στο σπίτι. Και είναι πολύ όμορφο να έχεις ανθρώπους να σε περιμένουν με ανοιχτές αγκαλιές. Γιατί η αγάπη τους γεμίζει κάθε συναισθηματικό κενό που δημιούργησε η μοναξιά των τελευταίων μηνών και σου δίνει την ώθηση που χρειάζεσαι για να συνεχίσεις.


Καλή χρονιά λοιπόν!

ΥΓ1. Τελικά το Ούζου μέλαθρο στο κέντρο της Αθήνας ανήκει όντως στην γνωστή Βορειοελλαδίτικη αλυσίδα. Χτυπήσαμε κάποια γνώριμα πιάτα, παρέα με ρετσινούλα (Μαλαματίνα δεν είχε) και ήρθαμε στα ίσια μας. Πρέπει να πω όμως πως τελικά ο αέρας της Θεσσαλονίκης δίνει μια επιπλέον νοστιμιά στα φαγητά.

ΥΓ2. Ενημερώθηκα και για τα καινούρια σουξέ. Ήταν η ζωή μου κόλασηηηηηη

ΥΓ3. Εδώ ακόμα βρέχει…

7 comments:

jul said...

...και την έκανες απόλαυση....:Ρ:Ρ

Αντε καλη χρονια και από μπλογκοσπιτάκι σου λοιπόν...
Εγω που ηδη πάω 4 μέρες στο γραφείο, ειμαι ακόμα ΑΛΛΟΥ...να δω πως θα ισιωσω από αυριο...
Παντως το πιο σημαντικό ειναι αυτό που ανέφερες στην μέση του ποστ σου που σε περιμεναν με ανοικτές αγκάλες όλα τα αγαπημένα σου προσωπα.....πολυυυυ γλυκό...Παντα να εχεις τετοιες αγκαλιες γκρινιαρη μου..Παντα:)

seaina said...

Είναι σημαντικό να μπορείς να γεύεσαι την αγάπη οικείων προσώπων, ακόμα και για λίγο .. μπορεί να είναι λίγο αλλά αρκετό να σε κρατήσει μέχρι την επόμενη φορά!
Καλή χρονιά Γκρινιάρη και μακάρι η νέα αυτή χρονιά να είναι γεμάτη όμορφες στιγμές και ευχάριστες εκπλήξεις!!
2007 φιλιά!

Αρί-μαρί said...

Είναι ωραίο στις γιορτές και τις αργίες που έχουμε ελέυθερο χρόνο, να μπορούμε να περνάμε ευχάριστα και να μας περιμένουν ανοιχτές αγκαλιές!
Χαίρομαι που τα κατάφερες!
Καλή χρονιά και δημιουργική!

Θεριό Ανήμερο said...

Καλή χρονιά στρουμφόπαιδο!

Jason said...

Χαχα αυτό με την ορθογραφία το θυμάμαι κι εγώ!!!
Καλή χρονιά ρε γκρινιάρη...

*...Nantia...* said...

...και την έκανες απολαύσηηηηη,είμαι αυτό που ονειρευόσουναααα τότε που περιπλανιόσουναααααα...(σε νέα εκτέλεση απο την nantia) χεχε!καλή χρονιά!

cindaki said...

Άντε, καλή χρονιά Γκρινιάρη!
Grrrrr....

Εγώ δυστυχώς έχω να πάω στο χωριό μου 2 χρόνια σχεδόν, και πολύ μου χει λείψει!
Ευτυχώς έρχονται απόκριες, και θα πάω να το κάψω!