Wednesday 11 June 2008

Have phun!

Καλημέρα!

Πριν λίγο διάβασα στον vrypan για το Phun, ένα προγραμματάκι όπου με διάφορα εργαλειάκια παίζεις με τη βαρύτητα, την τριβή, την άνωση, τα ελατήρια και διάφορα άλλα ωραία της φυσικής. Είδα και το βιντεάκι και ξετρελάθηκα. Το δοκίμασα (μόνο 2-3 Mb είναι) και πρέπει να πω πως είναι εκπληκτικό!



Πολύ όμορφος τρόπος να εξοικειωθεί ένα παιδί ή και οποιοσδήποτε με βασικούς κανόνες της φυσικής, αλλά και ένα ευχάριστο παιχνίδι!

Κατά τ' άλλα κρίμα χτες που χάσαμε. Βέβαια δεν παίξαμε και καμία μπάλα της προκοπής, έτσι; Ούτε οι Σουηδοί έπαιξαν βέβαια κανένα φοβερό ποδόσφαιρο. Ήμουν με κάτι φίλους, ξένους, να δούμε το ματς σε μια pub και η αλήθεια είναι πως πρέπει να ψιλοβαρέθηκαν. Ειδικά σε εκείνες τις φάσεις που άλλαζαν οι αμυντικοί μας την μπάλα επί κάμποση ώρα, με κοιτούσαν απορημένοι. Δε βαριέσαι, εμείς είμαστε πρωταθλητές!

Πάντως ελπίδες υπάρχουν, και με μια καλή εμφάνιση το Σάββατο, αρκετά διαφορετική από τ χτεσινή όμως, μπορεί να έρθει ένα καλό αποτέλεσμα. Κι αν δεν έρθει, δεν πειράζει!

Πριν το ματς βρέθηκα στο Bayswater, όπου η ελληνική κοινότητα είναι μεγάλη (εκεί είναι ο Μητροπολιτικός ναός της Ελληνορθόδοξης εκκλησίας), και πέρασα από ένα ελληνικό cafe στη Moscow road, κοντά στην εκκλησία, όπου ο κόσμος είχε αρχίσει να μαζεύεται και είχαν κρεμάσει έξω και μια ελληνική σημαία.

Byzantium cafe at Bayswater

Καλό απόγευμα!

5 comments:

Σοφία said...

Πίκρα το ματς! Όχι μόνο χάσαμε, αλλά δεν είχαμε και θέαμα. Κάτι ήξερα εγώ που τον είδα στο σπίτι *ολομόναχη* (με την τηλεόραση στη διαπασών, οπότε παίζει να τον άκουσαν θέλοντας και μη όλοι οι γείτονες). Ο σημερινός αγώνας Ελβετίας-Τουρκίας πάντως είχε πολύ περισσότερο ενδιαφέρον.

Ας ελπίσουμε να έχουμε καλύτερη απόδοση το Σάββατο...

NdN said...

Πραγματικά το ματς ήταν κακό και η Ελλάδα δεν έπαιξε τίποτα. Παίζουμε πολύ αντιποδόσφαιρο είναι αλήθεια, αλλά εμένα μ' αρέσει! Οτι και να λένε οι "τάχα" ειδήμονες εγώ νοιώθω πολύ περήφανος γι αυτήν την εθνική!

Οσο για τους φίλους σου Γκρινιάρη, και εγώ τα ίδια ένοιωσα. Ο συγκάτοικος όπως μου είπε δεν το άντεξε το παιχνίδι!

Ας ελπίσουμε το Σάββατο να πάμε καλύτερα.

Το Βυζάντιο κλασσικό ελληνικό καφέ για αυτούς που πάνε στην εκκλησία, αλλά δεν είναι για μπάλα! Εξάλλου καλύτερα σε μία pub. Καθότι το Knightsbridge είναι γειτονιά πολλών Ρώσων, πιστεύω θα έχει αρκετό γέλιο το Σάββατο!

Καλό βράδυ!

Dr_MAD said...

Οι Σουηδέζες πού μαζεύονται? ΕΚΕΙ έπρεπε να πας :-P

Γκρινιάρης said...

Σοφία κι εγώ ελπίζω το Σάββατο να παίξουμε καλύτερα. Αν και δεν ξέρω αν θα καταφέρω να πείσω κανέναν να το δει μαζί μου!

Ndn Knighsbridge ε; Εγώ έλεγα να πάω καμιά Chelsea. Έχεις καμία pub να προτείνεις με έφεση στους ποδοσφαιρικούς αγώνες;

MAD μην ανησυχείς, εκεί ήταν κι αυτές, μας έκαναν καζούρα με κάτι σημαίες. Και προχτές το ίδιο κάτι Ολλανδέζες!

Ωραίο το Euro πάντως, γίνεται πολύ χαβαλές στις pubs που το παρακολουθούν άνθρωποι όλων των εθνικοτήτων!

NdN said...

Για παμπ στο Knightbridge που να έχει χαβαλέ σε ματς ποδοσφαίρου δεν ξέρω για να είμαι ειλικρινής. Μια φορά είχα δει ένα γαώνα του Μουντιάλ σε μία που είναι αμέσως μετά τα Burberry's όπως πηγαίνεις για το Harrods.

Πιστεύω εκεί στην King's Road η πηγαίνοντας για Fulham θα είναι καλυτερα!