Sunday 2 December 2007

Back home...

Έντεκα μήνες έχουν περάσει από τότε που ήμουν ξανά εδώ, στα γνώριμα μέρη, στην ζεστασιά της οικογένειας που σαν άλλη δεν υπάρχει στον κόσμο, στις αγκαλιές και τις εκμυστηρεύσεις φίλων που η απόσταση δεν χώρισε αλλά επιβεβαίωσε τι αξίζουν για μένα, στο σπίτι. Έντεκα μήνες είναι λίγοι όταν τους ζεις μέρα με τη μέρα, στιγμή με τη στιγμή, αλλά πάρα μα πάρα πολλοί όταν κοιτάς πίσω από το σήμερα.

Χαίρομαι που είμαι σπίτι, έστω κι αν είναι για λίγο. Θα τα ξαναπούμε σε μερικές μέρες που θα επιστρέψω στο Νησί. Επιτρέψτε μου και την όποια απουσία από τα blogs σας!

Καλό τελευταίο μήνα του 2007!

9 comments:

DaNaH said...

Welcome home λοιπόν! Σου εύχομαι να περάσεις όσο το δυνατόν καλύτερα όσο μείνεις εδώ! :)

~~A~~ said...

Καλά να περάσεις.

Σοφία said...

Καλό μήνα!

Σε έψαχνα στο Λονδίνο το Σάββατο, αλλά εσύ ήσουν ήδη Ελλάδα ;-)

11 μήνες είναι πολλοί και σίγουρα σου έχει λείψει το σπίτι σου και οι δικοί σου άνθρωποι. Enjoy your time with them!

Γκρινιάρης said...

Καλημέρα σε όλους! Αν εξαιρέσετε το γεγονός οτι στο σπίτι δε "σέβονται" οτι για μένα 7.30 είναι δικές μου 5.30, τα υπόλοιπα είναι μια χαρά! Χεχε!

Σοφία, κι εγώ στενοχωρήθηκα που τη μέρα που έφυγα έκλεισαν την Oxford και τις άλλες, γιατί πέρσι είχα πάει (χωρίς να το ξέρω) και ήταν το κάτι άλλο. Διάβασα όμως το post σου οπότε καλύφθηκα! :)

Αλλά είπαμε, αυτή τη βδομάδα το πρόγραμμα έχει Ελλάδα, οικογένεια και φίλους οπότε no regrets at all!

Σοφία said...

Μην ανησυχείς για τίποτα. Εμείς είμαστε εδώ και φροντίζουμε για την ενημέρωσή σου ;-)

Κανένα ρεπορτάζ από τη χριστουγεννιάτικη (και μη) Αθήνα, παίζει;

laxanaki said...

καλή ξεκούρασηηηηηηη... καλά να περάσεις!! Πρόσεχε μη σκάσεις από το πολύ φαγητό της μαμάς ;)

Γκρινιάρης said...

Σοφία, χλωμό, θα κρατήσω τη διάθεση για Χριστουγεννιάτικες βόλτες για όταν επιστρέψω! Λέω να αρκεστώ σε φιλικούς καφέδες και φαγοπότια! :)

Laxanaki, θα το έχω υπ' όψιν μου, αν και δεν είναι εύκολο...!

Μ said...

Πω,πω και πώς άντεξες τόσο καιρό μακρυά από τους δικούς σου;
Άντε, τώρα φροντίδα, αγάπη και μαμά!
Καλές γιορτές!!!

Γκρινιάρης said...

Είδες; Κι εγώ περίμενα οτι θα ερχόμουν συχνότερα, δεν είναι και πολύ μακριά, να τα λέμε όλα. Αλλά όταν το αναβάλλεις τη μία, το αναβάλλεις την άλλη, ε, δε θέλει και πολύ να κλείσεις χρόνο!