Tuesday 25 December 2007

Τα Χριστούγεννα των υποκατάστατων

Τα Χριστούγεννα είναι από τις ημέρες που είναι ωραίο να τις περνάς παρέα με τους δικούς σου. Και όταν είσαι μακριά τους τέτοιες μέρες, νιώθεις την απουσία τους πολύ έντονη... Οι ευχές από το τηλέφωνο και τα λόγια αγάπης που ανταλλάζεις με κάποιον μερικές εκατοντάδες χιλιόμετρα μακριά είναι μόνο υποκατάστατα...

Γενικά αυτά τα Χριστούγεννα μπορώ να πω οτι είναι alternative, Χριστούγεννα των υποκατάστατων.

Τα μελομακάρονα μας τελείωσαν μια βδομάδα πριν τις γιορτές (πως να αντισταθείς, μου λες;). Έτσι το ρίξαμε στα τοπικά εδέσματα, όπως την πολύ συνηθισμένη pudding with custard. Προσοχή όμως, όχι την Χριστουγεννιάτικη version της (Christmas pudding), η οποία είναι ένα χάλι (προσωπική άποψη), αλλά την απλή, την syrup pudding. Τώρα έχω και στο σπίτι μερικές, με custard σε σκόνη!

Κάλαντα από παιδιά παραμονή Χριστουγέννων δεν είχαμε, κι έτσι αρκεστήκαμε στις παιδικές φωνές στην πλατεία. Είπαμε όμως να το ρίξουμε και λίγο έξω, σε κάτι πιο εορταστικό, κι έτσι πήγαμε σε μια ωραία παράσταση στο Royal Albert Hall με τίτλο Carols by candlelight. Ήταν μια πολύ όμορφη παράσταση, ότι πρέπει για την παραμονή Χριστουγέννων. Γνωστές Χριστουγεννιάτικες μελωδίες, περισσότερο θρησκευτικού περιεχομένου (μην περιμένετε τον μικρό τυμπανιστη ή τον Ρούντολφ το ελαφάκι, περισσότερο σαν αυτές που ανέβασε μόλις η Σοφία) εκτελεσμένες από ορχήστρα και χωρωδία, αλλά και με τη συμμετοχή του κοινού. Ήταν πολύ ωραία και ζεστά.

Ορίστε και δυο φωτογραφίες από το εσωτερικό του Royal Albert Hall, που χρωστούσα.



Στη δεύτερη βλέπετε (όσο μπορείτε να δείτε, δε βοηθούσε κι ο φωτισμός) και το μεγάλο organ, το οποίο για πρώτη φορά άκουσα στο συγκεκριμένο χώρο και ήταν εκπληκτικό!

Γαλοπούλα δεν ψήσαμε, κάναμε όμως... πάπια! Είπαμε, εναλλακτικά Χριστούγεννα! Με μια σάλτσα με μέλι και ξύδι που έκανα συνδυάζοντας 2-3 συνταγές που βρήκα, έγινε τέλεια!!! Για να τιμήσουμε όμως τις παραδόσεις φτιάξαμε και γέμιση για γαλοπούλα, ως συνοδευτικό, ξέρετε, με κιμά, συκωτάκια, κάστανα, κουκουνάρι κλπ! Έπεσαν βέβαια και τα σχετικά τηλέφωνα σε Ελλάδα για τη συνταγή αλλά και λίγο ψάξιμο στο internet. Είμαι πολύ περίφανος για το αποτέλεσμα!!!

Αρκετά τηλέφωνα σε συγγενείς και φίλους, e-mails και sms, και τώρα λίγο ελληνικό ραδιόφωνο και blogoευχές από πολλούς νέους φίλους, παρέα με ένα ποτήρι κρασί έρχονται να κλείσουν λιτά και εναλλακτικά αυτή τη μέρα.

Και του χρόνου με υγεία!

Χρόνια πολλά!

15 comments:

Σοφία said...

Κι εμείς μια από τα ίδια, μόνο που δεν τηλεφωνηθήκαμε καν με τους δικούς μου (τα έχουμε ξεπεράσει πλέον αυτά).

Λοιπόν, από την ανάρτησή σου συμπεραίνω ότι πρέπει 1. να πάω κάποια στιγμή στο Royal Albert Hall, και 2. να πάω στο Carols by Candlelight (γιατί μέχρι στιγμής μόνο Carols in the freezing cold έχω δει)!

Και του χρόνου σου εύχομαι ακόμα καλύτερα!

Γκρινιάρης said...

Στο Royal Albert Hall να πας, ειδικά αν πετύχεις καμιά ωραία παράσταση, keep an eye στο site τους. Ειδικά η Royal Philarmonic Orchestra δίνει κάποιες ωραίες πολύ ωραίες παραστάσεις. Τώρα για carols by candlelight, από του χρόνου πάλι!!!

KitsosMitsos said...

Χρόνια πολλά και τις θερμές ευχές μου για τις γιορτές!
Με υγεία και ευτυχία, πάνω απ'όλα.
Την καλησπέρα μου.

Παραστάσεις από αύριο: Άθλιοι, Φάντασμα της Όπερας και Avenue Q. Για να δούμε τι θα δούμε.

Γκρινιάρης said...

Αντεύχομαι KitsosMitsos. Έχεις έρθει Αγγλία μεριά; Έχοντας δει τις πρώτες δύο, νομίζω οτι δεν πρέπει να χάσεις το Phantom, αν και οι Άθλιοι είναι επίσης σταθερή αξία (το παλιότερο musical) και μπορείς να βρεις και θέσεις σε αρκετά καλές τιμές.

Αν σε ενδιαφέρει, ορίστε κάποια σχόλια που είχα για τις συγκεκριμένες παραστάσεις όταν τις είχα δει (The
Phantom of the Opera
, Οι Άθλιοι).

Χρόνια πολλά!

Σοφία said...

O Kitsosmitsos είναι Αγγλία αυτή τη στιγμή που μιλάμε :-)

Λοιπόν, από τους Άθλιους δεν έχω προσωπική εμπειρία, είναι όμως από τα κλασικά μιούζικαλ και σίγουρα αξίζει να λες ότι το έχεις δει. Το Φάντασμα της Όπερας είναι all time classic. Πάρα πολύ καλό, με φοβερή μουσική και αρκετά καλές ερμηνείες. Το Avenue Q είναι κάτι διαφορετικό, σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι. Εμένα μου άρεσε πάντως.

Καλά να περάσετε, ό,τι κι αν δείτε!

~~A~~ said...

Μια χαρά Χριστούγεννα και θα τα θυμάσαι πολύ πιο έντονα ακριβώς επειδή ήταν εναλλακτικά.

Εξύμνoς said...

Χρονια πολλα φιλε μου! Σου ευχομαι οτι επιθυμεις και να γυρισεις πισω στην Ελλαδα το συντομοτερο.
Την πρωτη φορα που εκανα comment στο blog της Σοφιας και της ειπα να γυρισει Ελλαδα το συντομοτερο εκεινη μου απαντησε οτι δεν το εχει σκοπο και δεν βιαζεται να γυρισει και μου πεσαν τα μαλλια! Κι ομως εκεινη την εχει καταβρει στο νησι! Εσενα λοιπον που δεν σε χωραει το νησι σου ευχομαι γρηγορη επιστροφη!

Γκρινιάρης said...

Για το Avenue Q δεν έχω προσωπική εμπειρία, αλλά αν θυμάμαι καλά επειδή έχει πολύ μπλα μπλα σε σχέση με άλλα, πρέπει να ξέρεις πολύ καλά τη γλώσσα. Εκτός αν αυτό το έχω ακούσει για άλλο musical (σε φώτισα τώρα...).

~~Α~~, ίσως να έχεις και δίκιο!

Eximnos, μια χαρά με σηκώνει το Νησί! Θα το καταλάβεις αν διαβάσεις και προηγούμενα posts μου! Κι ούτε εγώ βιάζομαι ιδιαίτερα να γυρίσω (αν και θα γυρίσω σίγουρα). Ελπίζω να μη σου έπεσαν κι άλλα μαλλιά! Η γκρίνια που έχω ρίξει για τις καταστάσεις στην Ελλάδα δε λέγεται, θα σε διαβεβαιώσουν και άλλοι. Απλά μέρες σαν κι αυτές έχω συνηθίσει να είμαι με οικογένεια και φίλους, αυτό είναι όλο.

Ορίστε, με έκανες και ξέφυγα πάλι! :)

Χρόνια πολλά!

DaNaH said...

Πολύ ωραίες οι φωτογραφίες από το Royal Albert Hall!!! Όντως τις χρωστούσες και χαίρομαι που τις έβαλες! Είναι στο εσωτερικό του εξίσου εντυπωσιακό όπως και απ'έξω!

Όσο για τα εναλλακτικά Χριστούγεννα μη στενοχωριέσαι! Μια εμπειρία είναι και αυτά! Πάλι καλά που κατέβηκες για λίγο εδώ και εφοδιάστηκες με μερικά πράγματα (όπως τα μελομακάρονα - άσχετα αν τελείωσαν γρήγορα)!

Anonymous said...

Xρόνια Πολλά Γκρινιάρη.
Νά'χεις Υγεία κι Αγάπη και σύντομα κοντά σου όλα τ'αγαπημένα σου πρόσωπα :))

katerina said...

Καλημέρα! Αυτά τα Χριστούγεννα θα σου μείνουν αξέχαστα...! Να σαι καλά γκρινιάρη! Φιλιά!

Θυμήσου πως με λένε… said...

Χρόνια πολλά...!!!
γιαμι-γιαμι...πάπια...

Γκρινιάρης said...

Σας ευχαριστώ για τις ευχές και ανταποδίδω!

Betty Carlson said...

I got your URL off Tinsie's blog and thought I'd take a look. I can't say much because I don't understand Greek, but your language is absolutely beautiful to look at! Happy Holidays!

Γκρινιάρης said...

Thanks Betty C. for passing by! The first foreigner visitor! Wow!

Happy Holidays to you too!