Monday 3 July 2006

Ακόμα δεν αρχίσαμε...

Εγώ είχα κάθε καλή πρόθεση να μην αρχίσω γκρινιάζοντας, αλλά απ' ότι φαίνεται δε θα το αποφύγω... Και, ξέρω οτι δεν είναι ευγενικό, αλλά θα τα βάλω με τον "οικοδεσπότη" μου εδώ, το blogger (sorry!).

Ε μα είναι δυνατόν; Να προσπαθώ 10 λεπτά να αλλάξω γραμματοσειρά στο κείμενο το οποίο είχα δημοσιεύσεις χτες και τελικά... να καταλήγω χωρίς κείμενο;

Κι όμως! Μετά από μερικές αποτυχημένες προσπάθειες που με είχαν φέρει στα όρια μου, σβήστηκε! Κατά πάσα πιθανότητα βέβαια - για να είμαστε δίκαιοι - από δικό μου λάθος, αλλά αφού μου είχε σπάσει τα νεύρα με την ακαμψία του! Βρε να του λέω βάλε Verdana, τίποτα αυτό. Βρε άλλαξε σου λέω, να κλοτσάει! Ε να λοιπόν!

Η, δραστική μεν, λύση με έφερε στη δυσάρεστη θέση να σας ανακοινώσω πως το blog αυτό αρχίζει με πολύ γκρίνια... Αλλά καλύτερα, για να το συνηθίσετε!

No comments: