Saturday 8 July 2006

Μαμαλάκης for ever

Κάποιος μου είχε πει σε μια κουβέντα «όταν οι άλλοι μαγειρεύουν, ο Μαμαλάκης κάνει τηλεόραση».

Τελευταία στο mega έχουν βάλει νωρίς το απόγευμα επεισόδια από την εκπομπή του «Μπουκιά και συγχώριο». Τυχαίνει και μόλις έχω γυρίσει σπίτι και κάθομαι για να χαλαρώσω. Κάποιες από τις εκπομπές βέβαια τις είχα δει τα Σαββατοκύριακα, που προβάλλονταν κανονικά το χειμώνα. Είμαι fan του κυρ Ηλία βλέπετε.

Έχει ένα αυθεντικό στυλ. Ο τρόπος που περιγράφει τη διαδικασία του μαγειρέματος είναι καλύτερος και από περιγραφή αγώνα από sport caster! Η ίδια η χροιά της φωνής του μου ανοίγει την όρεξη, ακόμα κι αν μόλις έχω τελειώσει με το επιδόρπιο ενός χορταστικού γεύματος. Στις εκπομπές του κυρ Ηλία το στομάχι μου δεν αντιδράει καθόλου αρνητικά. Κάθε άλλο.

Και βέβαια βασικό ρόλο στις εκπομπές του έχει το περιηγητικό στοιχείο. Με μια διαφορετική προσέγγιση. Κεντρικό σημείο πάντα οι γευστικές ιδιαιτερότητες κάθε τόπου, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως η ξενάγηση περιορίζεται μόνο εντός κουζίνας. Και ο κυρ Ηλίας δε μένει μόνο εδώ. Η χάρη του έφτασε εκτός συνόρων, κάνοντας εκπληκτικά οδοιπορικά! Φοράει το ταξιδιάρικο καπελάκι του, σηκώνει τα μανίκια από το πουκαμισάκι εξερευνητή και πάμε γι’ άλλες πολιτείες!

Αναμφίβολα οι εκπομπές του Μαμαλάκη έκαναν τη διαφορά, σε σχέση με τις άλλες «μαγειρικές» εκπομπές (ίσως μάλιστα να τις υποβαθμίζουμε βάζοντας τις στην σ’ αυτήν την κατηγορία). Είναι μια ευχάριστη νότα στην παραφωνία της σημερινής τηλεόρασης. Και σίγουρα θα χαρώ να παρακολουθήσω όσες επαναλήψεις κι αν προβληθούν. Θα φροντίσω απλά να τις βλέπω με άδειο στομάχι, γιατί αλλιώς θα έχω μεγάλο πρόβλημα στην παραλία!

ΥΓ. Για όσους δεν γνωρίζουν, ο Ηλίας Μαμαλάκης έχει καθημερινή ραδιοφωνική εκπομπή, και συγκεκριμένς στον Σκάι 100,3.

No comments: