Monday 1 December 2008

Podcast - Επεισόδιο 12ο

Το 12ο επεισόδιο μπορεί να άργησε λίγο, αλλά ήρθε με εκπλήξεις! Κύριο θέμα είναι το BookCrossing, για το οποίο μας μιλάει ο Zlatko, ενώ για το τέλος σας έχω ανταπόκριση από το Stamford Bridge στο ντέρμπι του Λονδίνου μεταξύ Chelsea και Arsenal! Εννοείται πως αναφερόμαστε στο Χριστουγεννιάτικο Λονδίνο αλλά και στα podcasts. Η μουσική ίσως είναι λίγο "σκληρή" σε κάποια σημεία, αλλά επιβάλλεται για ένα δυναμικό come back!

Ελπίζω να σας αρέσει!

Περισσότερα στο blog του podcast!

5 comments:

Anonymous said...

Μπορεί εμείς οι κόκκινοι να πανηγυρίζουμε πλεον την κορυφή, αλλά όταν χάνει ο Τζον Τέρι - το έχουμε ξαναπει - πολύ στενοχωριόμαστε...Καλό μήνα!

Ταχυδρόμος! said...

Αύριο κι εγώ!

Anonymous said...

Παρόλο που το bookcrossing το ξέρω εδώ και δύο χρόνια (να 'ναι καλά η insomeoneelsesdream), δεν έχω βγει ποτέ για κυνήγι. Αν και πρόκειται για αμερικανιά, τη βρίσκω πολύ πρωτότυπη σαν ιδέα!

Γκρινιάρης said...

Penny κάθε φορά που βλέπω τον Terry εσένα θυμάμαι! :)

Ταχυδρόμε με το καλό!

Unclescrooge εγώ δεν το γνώριζα και μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρουσα κίνηση!

Anonymous said...

Θα το ακούσω το συντομότερο! :D Καλημέρα