Saturday 20 December 2008

Το δέντρο και τα κάλαντα στην Trafalgar

Με τα τελευταία γεγονότα στην Ελλάδα άργησα λίγο να ξαναμπώ σε Χριστουγεννιάτικη διάθεση. Αλλά όταν γύρω σου καθημερινά βλέπεις Άγιους Βασίληδες, χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια και χιονάνθρωπους, θέλοντας και μη μπαίνεις στο κλίμα! Ήρθαν και κάποια posts από την Πέννυ και τη Σοφία και έδεσε το γλυκό!

Σήμερα, λίγες 5 μέρες πριν τα Χριστούγεννα, για όσους το έχουν ξεχάσει, θα σας δείξω το Χριστουγεννιάτικο μας δέντρο. Όχι το δικό μου, το οποίο σε ύψος δεν πρέπει να ξεπερνάει το μέτρο, αλλά της πόλης, στην πλατεία Trafalgar! Όπως είχα γράψει και πέρσι, η παράδοση θέλει την Νορβηγία να προσφέρει κάθε χρόνο ένα δέντρο στο Λονδίνο για τη βοήθεια που προσέφεραν οι Άγγλοι στον Β' Παγκόσμιο πόλεμο. Το δέντρο τρια χρόνια που είμαι εδώ στολίζεται πάντα με τον ίδιο λιτό τρόπο.

Trafalgar square and Christmas tree

Trafalgar square and Christmas tree

Φέτος όπως και πέρσι, κάθε απόγευμα μαζεύονται χορωδίες από διάφορες φιλανθρωπικές οργανώσεις και σύλλογους πολιτών, και ψέλνουν κάλαντα μπροστά από το δέντρο., μαζεύοντας και χρήματα για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Παρά το αρκετό κρύο, βρήκα κόσμο να κάθεται στα σκαλιά της πλατείας μπροστά στην National Gallery και να τους ακούει ή και να ψέλνει μαζί τους.

Carols @ Trafalgar square

Σας έχω και ένα μικρό κλιπάκι για να πάρετε μια ιδέα. Κάτι οι σειρήνες, κάτι ο αέρας, ο ήχος δεν είναι και ο καλύτερος.



Καλές γιορτές!

12 comments:

Meropi said...

Το 1989 επισκέφτηκα το Λονδίνο τα Χριστούγεννα και θα μου μείνει αξέχαστο!!!!!! Σ΄ ευχαριστώ που μου το θύμισες!

Belbo said...

Χριστούγεννα στο Λονδίνο, αν και γκρινιάζεις είσαι μάλλον τυχεράκιας :-) φιλικά,

Σοφία said...

Μπράβο βρε γκρινιάρη μου, μας χρειαζόταν ένα Χριστουγεννιάτικο σκηνικό!
Καλό Σαββατοκύριακο και καλά Χριστούγεννα! Φιλιάαααα!

Dr_MAD said...

τι καλα. εδώ δεν πρόκειται να στεριώσει δεντρο φέτος

Fibi said...

κλείνω τα μάτια σε όλα και σου στέλνω σχολιο-ευχές

ΓΛΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

Crazy Tourists said...

Καλές γιορτές Γκρινιάρη!!
Λιτό και όμορφο!! Υπέροχο σκηνικό!!
Φιλιά!

DaNaH said...

Κάθε χρόνο βάζεις και καλύτερες φωτογραφίες!

Ευχαριστούμε που μας τις δείχνεις και μας βάζεις περισσότερο στο κλίμα των Χριστουγέννων!

Πανέμορφη η Trafalgar!

Καλά να περνάς! :)

~~A~~ said...

Άντε μπας και μπούμε στο κλίμα γιατί προς το παρόν ακόμα το αναζητώ!Και του χρόνου!

fvasileiou said...

Είμαι κι εγώ στη φάση που προσπαθώ να βγω από τη μιζέρια που μου κληροδότησαν τα τελευταία γεγονότα. Η βόλτα στο κέντρο της ΑΘήνας δεν βοήθησε ιδιαίτερα, αλλά η καλή παρέα κάνει την ελπίδα να ανθίζει. Και οι φωτογραφίες σου, Γκρινιάρη μου, μας θυμίζουν ό,τι έχουμε χάσει και ό,τι πρέπει να αποκτήσουμε ξανά.

Σοφία said...

Αχ πολύ ωραία! Εγώ φέτος δεν έχω καταφέρει να πάω στην Trafalgar Square, ίσως πάω αύριο. Αν δεν πάω όμως, θα έχω ενημερωθεί από εσένα :-)

Το δέντρο πάντα στολίζεται έτσι απλά, ακολουθώντας το νορβηγικό πρότυπο.

Γκρινιάρης said...

Diomidi όλο το Λονδίνο βάζει τα καλά του τέτοιες μέρες!

Meropi να' σαι καλά!

Belbo με αυτά που βλέπω πως γίνονται στην Ελλάδα, μάλλον είμαι. Καλές γιορτές!

Σοφία καλά Χριστούγεννα!

MAD έτσι λες; Καλές γιορτές όπως και να' χει!

FIbi επίσης! Καλές γιορτές!

Crazy Tourists καλά Χριστούγεννα!

DaNaH και εσύ δεν πας πίσω! Σταθερά έχουμε ανταπόκριση από Θεσσαλονίκη! Καλές γιορτές!

~~A~~ καλά Χριστούγεννα!

Φώτη ελπίζω να έρθει το πνεύμα των Χριστουγέννων σύντομα! Καλές γιορτές!

Σοφία να πας, και εύχομαι να πετύχεις ωραία κάλαντα!

Anonymous said...

Το πρότεινες αλλά θέλω να το επιβεβαιώσω! Μπορώ να έχω ένα δεντράκι παρακαλώ για μια ανάρτηση περί εορταστικού Λονδίνου στην Πυξίδα??? (κάτι σαν Sofia & Griniaris in London!)

Έχ πολλές αναρτήσεις σου να διαβάσω αλλά δώσε μου λίγο χρόνο γιατί με όλα αυτά τα γεγονότα έχασα τον εαυτό μου, κοινώς ΕΠΗΞΑ (ακόμα ένα ιστολόγιο στο οποίο γράφω τα ίδια!)